Gå til innhold

Dummenikken satt på trikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en travel dag. Etter å ha overholdt diverse avtaler og handlet dro jeg hjem for å sove litt før kirkekonserten jeg skulle på. Men så ringte ex'en. Han spurte om jeg ikke kunne handle for ham for han har så vondt i ryggen. Og jeg sa ja! Etter endt dyst (jeg var sliten og rimelig pissed) inviterte jeg meg over til en kopp te etter konserten som premie. Han sa ja til det. Jeg stakk over etter konserten til en ex som bare lå i sofaen og ventet på at jeg skulle gå.

Hvor DUM går det an å bli? Han tar meg fullstendig for gitt og det er min egen feil!

Jeg er rett og slett dum og uten ryggrad.

Skrevet

Det var uhøfflig av din ex etter att du handlet for han. Det er vrient å omgå ex`r pga att man kan ha forskjellige intensjoner.

Skrevet

Det var uhøfflig av din ex etter att du handlet for han. Det er vrient å omgå ex`r pga att man kan ha forskjellige intensjoner.

Nettopp. Jeg burde ha visst at han bare var interessert i at jeg skulle handle for ham. Punktum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...