Gå til innhold

drapsorgien i USA

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion

Jeg bare gråter og gråter....

Men her snakkes det nesten kun om hverdagslige ting. Jeg blir helt matt.

Jeg klarer ikke å glede meg til noe som helst, tenker på disse uskyldige barna og foreldre, også de små som overlevde.

For et helvete verden har blitt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386712-drapsorgien-i-usa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Verden har ikke "blitt sånn" nå... Det skjer tragedier verden rundt hver eneste dag dessverre :/

Det som har skjedd i USA er noe jeg nesten ikke orker å lese om... Får assosiasjoner til Utøyamassakren.... Det er slik med oss mennesker at vi rett og slett må prøve å ikke ta inn over oss alle triste ting vi leser om, for da ville vi nok rett og slett ikke ha overlevd...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386712-drapsorgien-i-usa/#findComment-3423958
Del på andre sider

Annonse

Verden har ikke "blitt sånn" nå... Det skjer tragedier verden rundt hver eneste dag dessverre :/

Det som har skjedd i USA er noe jeg nesten ikke orker å lese om... Får assosiasjoner til Utøyamassakren.... Det er slik med oss mennesker at vi rett og slett må prøve å ikke ta inn over oss alle triste ting vi leser om, for da ville vi nok rett og slett ikke ha overlevd...

Det Ville Vesten tok aldri slutt.Legg merke til noen nyere westernfilmer i litt større byer,der det har blitt forbudt å bære våpen.

"On the top of my head": Tror det finnes flere sivile våpen i USA enn i hele resten av verden.Altså som private har hjemme,ikke som har vært brukt av soldater tidligere.

Mener det blir drept 11 000 i USA hvert eneste år.

Hadde man fjernet alle skytevåpen og dop hadde mange kriger vært stoppet.Mange liv blitt spart.

Samme hvor stor og skarp kniv du har klarer du ikke å drepe fler enn en person før du får ett kakk i bakhodet og du ligger der.Samme med pil og bue,du klarer ikke å skyte fortere enn 1 pil per 5 sekunder.Er det da 10+ mennesker rundt deg vil de stikke av før du klarer å legge på pil nr 2.

DERFOR ER JEG TOTALT IMOT SKYTEVÅPEN.

Det er også en meget effektivt selvmordsvåpen.Det er så mye søl og omstendelig med kniv.

Det blir liksom litt feil når det er lettere for en 17 åring å få seg våpen enn en pakke røyk eller alkohol.

Man kunne tatt det trappevis og latt folk beholde hagle og manuelle håndvåpen de første 5-10 år.Alle automatvåpen over ett visst kaliber blir totalforbudt også for jegere.Man skyter ikke elg med AG-3!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386712-drapsorgien-i-usa/#findComment-3424102
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...