Gå til innhold

Nostalgiakveld

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest no alko here

Det kan jo være at du sitter i ro, merker ikke hvor full du er før du reiser deg for å gå skal du se :D hehehehe :)

Men er sant det der da... pluss at du sitter alene. Jeg klarer ikke bli full alene eller i kjedelig selskap, blir mer påvirket av folka rundt meg, stemningen rundt, at der er latter, humor, at en føler seg på nett liksom.... og god musikk, men ikke for høy, for er greit å kunne føre en munter samtale uten å måtte brøle inn i ørene til folk... da føler jeg mer for å bare sitte og se ut i lufta og bare daffe... og d asovner jeg sikkert hehehehe :)

Egentlig trenger jeg ikke alko om jeg er i rett selskap på byen, blir ruset av stemningen :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386717-nostalgiakveld/#findComment-3424113
Del på andre sider

Det kan jo være at du sitter i ro, merker ikke hvor full du er før du reiser deg for å gå skal du se :D hehehehe :)

Men er sant det der da... pluss at du sitter alene. Jeg klarer ikke bli full alene eller i kjedelig selskap, blir mer påvirket av folka rundt meg, stemningen rundt, at der er latter, humor, at en føler seg på nett liksom.... og god musikk, men ikke for høy, for er greit å kunne føre en munter samtale uten å måtte brøle inn i ørene til folk... da føler jeg mer for å bare sitte og se ut i lufta og bare daffe... og d asovner jeg sikkert hehehehe :)

Egentlig trenger jeg ikke alko om jeg er i rett selskap på byen, blir ruset av stemningen :-)

Det gikk så bra så. Jeg bruker enten å gå meg en tur på natta eller sløve en stund på sofaen og lytte på radio før jeg kryper til køys. Derfor våkner jeg også i bra form på søndagen uten noe spor av at jeg har drukket kvelden før. Jeg er heldig i så måte, tror jeg forbrenner alkohylene veldig godt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386717-nostalgiakveld/#findComment-3424186
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...