Gå til innhold

Prokrastinering på høyt nivå!

Anbefalte innlegg

Jeg har prokrastinert i hele dag (og i går). Hva har jeg gjort? Sjekket alle de faste nettsidene førti ganger. Drukket kaffe. Sett på nett-tv. Sett i kjøleskapet. Hørt på bekymringsløs musikk. Satt kopper i oppvaskmaskinen. Kikket ut av vinduet. Åpna julegaven jeg fikk. Lagt planer for 2013. Skrevet brev. Printa ut ting.

Egentlig skal jeg lese til eksamen. Jeg skulle begynne klokka 12, så skulle jeg begynne klokka 14. Og nå skal jeg begynne kl 15. I stua. På bordet i stua har jeg satt frem pc og lagt frem papirer. Og en skål med sjokolade. Den har jeg allerede forsynt meg av noen ganger.

Hva er problemet med å gå å sette seg å jobbe? Hva er det jeg egentlig driver med? Hm.

Fortsetter under...

Velkjent for meg også. Jeg nyter i alle fall å være relativt rolig. Stille før stormen.

Høres sikkert litt teit ut, men bare sett deg ned og begynn! Alt blir bare verre når det gnager.

Hilsen en annen som prokrastinerer men prøver så godt hun kan å bekjempe det.

Varm førjulshilsen til deg.

Annonse

Høres sikkert litt teit ut, men bare sett deg ned og begynn! Alt blir bare verre når det gnager.

Hilsen en annen som prokrastinerer men prøver så godt hun kan å bekjempe det.

Varm førjulshilsen til deg.

Takk i lige måde!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...