Gå til innhold

Skyting som hobby? Lov?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært med på jakt flere ganger tidligere. Nå har jeg blitt for pinglete. Fin hobby du har, kanskje jeg en gang kan gjenoppta skyting. Har rifle ja, ingen pistol. Har litt angst for våpen etterhvert pga forskjellige opplevelser. Så lenge våpen blir brukt til jakt, eller skyte blink er det jo bra. Når det blir brukt til å skremme medmennesker er det verre, derfor liker jeg det ikke lengre.

Det var vond lesing :( trist at du har det slik. Jeg er egentlig pinglete selv.

future life
Skrevet

Det var vond lesing :( trist at du har det slik. Jeg er egentlig pinglete selv.

Ja, trist, men sant. Det finnes jo mange andre ting å fokusere på. Musikk for eksempel :-).

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg får eie våpen, får vel du også det :)

Søk i vei. Du må være aktiv i i klubben i 6 mnd før du kan søke. Det er en veldig interessant og givende sport, og så treffer man mange hyggelige mennesker :)

Lykke til :)

Forhåpentligvis ikke! :D

Anonymous poster hash: a4edd...092

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...