Gjest Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Har vært med på jakt flere ganger tidligere. Nå har jeg blitt for pinglete. Fin hobby du har, kanskje jeg en gang kan gjenoppta skyting. Har rifle ja, ingen pistol. Har litt angst for våpen etterhvert pga forskjellige opplevelser. Så lenge våpen blir brukt til jakt, eller skyte blink er det jo bra. Når det blir brukt til å skremme medmennesker er det verre, derfor liker jeg det ikke lengre. Det var vond lesing trist at du har det slik. Jeg er egentlig pinglete selv. 0 Siter
future life Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Det var vond lesing trist at du har det slik. Jeg er egentlig pinglete selv. Ja, trist, men sant. Det finnes jo mange andre ting å fokusere på. Musikk for eksempel :-). 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2015 Skrevet 2. juni 2015 Når jeg får eie våpen, får vel du også det Søk i vei. Du må være aktiv i i klubben i 6 mnd før du kan søke. Det er en veldig interessant og givende sport, og så treffer man mange hyggelige mennesker Lykke til Forhåpentligvis ikke! Anonymous poster hash: a4edd...092 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.