Gå til innhold

Eggum Eidsvåg og vi andre over 40.

Anbefalte innlegg

Noen av oss blir bare forelsket i de som er minst 20 år yngre enn oss.99% av oss forblir single eller velger å leve med nr 2,på vår egen alder.Jeg er 54 og er så frekk at jeg har forelsket meg i Oda fra Hjem.Hva så? Er det ulovlig,eller er det bare Jan Eggum som er så frekk at han som 44 åring sjekker opp Kaia Huse på 22? Sissel ble skilt fra Edie Skoller.Hugh Hefner lever av sin rikdom og alle sine "bunnies".

Hva om en gammel dame gjorde det samme? Er vi alle "gamle griser" eller bare de som gjør alvor av sine fantasier?

Vi snakker ikke om kriminalitet og folk under 16 år.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386732-eggum-eidsv%C3%A5g-og-vi-andre-over-40/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

Hehe, kor "vanskelig" er det å forelske seg i ho?? Må være lettaste sak på jord. Trine da, liker du ikke ho? :-))

Selvfølgelig du er ikke gammel gris, men det er vel et stykke fram til å like ei på TV til å få en relasjon til vedkommende...:-)

Hva synest du om Ada i den danske, morsomme dramaserie "Lykke"?

De er herlige i den alderen :-)

Hei,

Hehe, kor "vanskelig" er det å forelske seg i ho?? Må være lettaste sak på jord. Trine da, liker du ikke ho? :-))

Selvfølgelig du er ikke gammel gris, men det er vel et stykke fram til å like ei på TV til å få en relasjon til vedkommende...:-)

Hva synest du om Ada i den danske, morsomme dramaserie "Lykke"?

De er herlige i den alderen :-)

Har ikke sett den.Trine er for hard og ego,men veldig pen.Liker da heller Annika som altid ser så trist ut.Hun smelter mitt hjerne med å se så sår ut og følsom.Hun trenger en god klem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...