Gå til innhold

lite søvn

Anbefalte innlegg

Gjest germimate
Skrevet

Da blir det nok en natt med lite søvn. Den 3.på rad. Har sovet dårlig fordi jeg hsr vært urolig i det siste - og i kveld er jeg enda mer urolig enn jeg har vært disse dagene :-(

Skrevet

''Da blir det nok en natt med lite søvn. Den 3.på rad. ''

Hvis du går natten i møte med den innstillinger der, blir det ihvertfall fall vanskelig. Prøv å tømme hodet ditt for tanker og start neste dag fra begynnelsen og se framover :-). Ikke la tankene ødelegge deg, la dem passere! Ting som har skjedd, har skjedd. Morgendagen kan bli helt forskjellig og kanskje blir det en fin dag :-)

Skrevet

Har du vurdert å prøve immuvane innimellom når det blir for lite søvn?

Gjest germimate
Skrevet

Har du vurdert å prøve immuvane innimellom når det blir for lite søvn?

Nei, aldri brukt slike. Får du ikke hang-over dagen etter av dem?

Skrevet

Ble det søvn på deg?

Gjest germimate
Skrevet

Ble det søvn på deg?

Ja,.ca 4 timer men urolig søvn.

Skrevet

Ja,.ca 4 timer men urolig søvn.

Så slitsomt, du bør få noe for å sove. Har du prøvd seroquel?

Gjest germimate
Skrevet

Så slitsomt, du bør få noe for å sove. Har du prøvd seroquel?

Nei har ikke prøvd noe. Får vel sove etterhvert igjen når ting har roet seg.

Skrevet

Nei har ikke prøvd noe. Får vel sove etterhvert igjen når ting har roet seg.

Ok, håper det går bra med deg etterhvert :)

Skrevet

Jeg vet ikke helt, for jeg har jo de trette periodene mine uansett. Men jeg tror at hvis du bare tar en liten dose, tar den tidlig på kvelden og legger deg tidlig tror jeg det skal gå bra. Men trenger jo ikke prøve det første gang når du må kjøre bil neste morgen.

Gjest germimate
Skrevet

Jeg vet ikke helt, for jeg har jo de trette periodene mine uansett. Men jeg tror at hvis du bare tar en liten dose, tar den tidlig på kvelden og legger deg tidlig tror jeg det skal gå bra. Men trenger jo ikke prøve det første gang når du må kjøre bil neste morgen.

Kanskje jeg skulle gjøre det. Høre med legen om jeg kan få noe for søvnen i slike dårlige perioder. Jeg tåler jo ingenting når jeg ikke sover heller..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...