Gå til innhold

Nhd. Noen. Hjelp oss.

Gjest Stresser meg ihjel

Anbefalte innlegg

Gjest Stresser meg ihjel
Skrevet

Nå må noen hjelpe meg her. Jeg ber dere!! Jeg er sammen med en god type, men etter et år ed han våkner jeg, har vondt i magen, allt for mye syre, er blitt skvetten og deprimert. Han ødelegger hver morgen. Med sitt stress og dårlige humør. Han fikk nylig blodtrykksmedisiner, og driver med yoga. Problemet er at han stresser med allt han gjør. Allt går fr fort, han ødelegger ting, han setter aten i halsen han sykler kjempelangt hver dag, å sier han må syke er, oftere, og allt er are mer mer mer....skjønner ikke hva jeg skal gjøre. Hhar fått han til psykiatrisk, en han syns ikke noe funker, fordi han gjør ingen insats selv. Yoga skulle jo hjelpe han, men han stresser jo konstant. Han sier an må opp klokka 5 om morgenen å gjøre yoga, men han sover jo ikke...og vil iallefall ikke bruke noen medisiner. Jeg sliter!! Fordi jeg må leve her, med han. Jeg var super rolig, avslappa og god inni meg før jeg ble med han. Det er mye fra min side som sier jeg bør være alene. Men jeg er så glad i han. Hva skal jeg/ vi gjøre? Jeg vil ikke ende som han med høyt blodtrykk, ødelagt mage pgav syre og et høyyyyt stressnivå.....

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Et vanskelig valg.

Skal du ødelegge ditt liv fordi du er gald i han, eller skal du få et godt liv uten han?

Jeg er redd det bare er du selv som kan ta dette valget.

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke ser sånt FØR de blir sammen med noen.

Gjest Stresser meg ihjel
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor folk ikke ser sånt FØR de blir sammen med noen.

Alle forandrer seg etter den store forelskelsen. Å jeg elsker han jo....

Gjest eggerøre
Skrevet

Hvilke fine kvaliteter har kjæresten din som gjør at de veier opp for ufordragelig oppførsel? Hva får du ut av å være i dette forholdet? Hvorfor er du i et forhold som ikke er bra for deg?

Gjest Stresser meg ihjel
Skrevet

Hvilke fine kvaliteter har kjæresten din som gjør at de veier opp for ufordragelig oppførsel? Hva får du ut av å være i dette forholdet? Hvorfor er du i et forhold som ikke er bra for deg?

Godt spørsmål... Jeg elsker han??:(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...