Gå til innhold

Fire år fikk han!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Topp! Nå kan de også hive ut den suppegjengen som åpnet for at han kunne få komme tilbake i lokalpolitikken.

Det kunne man jo ønske seg. Men jeg tror ikke det finnes lovlige midler til å gjøre det på den måten.. Det er vel valg og demokrati som gjelder der?

At han anket tar jeg med stoisk ro (der fikk jeg endelig brukt det uttrykket! ) :oD Jeg tror dommen er "skuddsikker" og at han lett pådrar seg et par år til med anke! *håpe*

Annonse

Det kunne man jo ønske seg. Men jeg tror ikke det finnes lovlige midler til å gjøre det på den måten.. Det er vel valg og demokrati som gjelder der?

At han anket tar jeg med stoisk ro (der fikk jeg endelig brukt det uttrykket! ) :oD Jeg tror dommen er "skuddsikker" og at han lett pådrar seg et par år til med anke! *håpe*

Nei, det kommer ikke til å skje, men jeg lurer litt på gangsynet til en del av de lokale innbyggerne.

Det er nesten så jeg ser for meg en gjeng innavla retards som synes litt barnesex er noe vi alle burde unne oss.

Jeg håper han får mere i neste runde.

Men kona oppi alt dette her da ?

Det kommer jo frem at han har vært like intens mot 2 elskerinner.

Den ene i 2009 og den andre i 2010.

Bukk, kaller vi sånne her.

Jeg tror kona hans er ødelagt. Og i det ligger rollen både som offer og som medskyldig.

Føler meg slem bare jeg sier det.. selv om jeg mener det. Håper hun skiller seg høylydt. Det hadde i det minste reddet omdømmet hennes nå i ettertid.

Nei, det kommer ikke til å skje, men jeg lurer litt på gangsynet til en del av de lokale innbyggerne.

Det er nesten så jeg ser for meg en gjeng innavla retards som synes litt barnesex er noe vi alle burde unne oss.

Jeg kjenner langt inn i sjelen de mekanismene der hver eneste dag. Folk er redde. Det kan man ikke holde mot dem.

Forsvareren hevdet at mange hadde oppfordret ham til å fortsette som ordfører. Ble veldig nysgjerrig på hvem disse 'mange' er.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...