Gå til innhold

Klarer du testen? - forutsi levealder

Anbefalte innlegg

Gjest mannen sin

Jeg er mann men klarer ikke å reise meg opp uten hjelp av armene i en så dyp stilling som sittende stilling. Følte jeg ikke var sterk nok rett og slett, selv om jeg er over normalt sterk.

Jeg stiller meg temmelig undrene til denne testen. Jeg er nesten 190 cm, og mannen på denne snutten ser ganske liten ut. Må jo være mye enklere å sette seg hvis rompa nesten er i gulvet allerede, altså hvis man ikke er så høy. Når det er sagt så er det nok mye teknikk her også, men likevel.

http://www.forskning.no/artikler/2012/desember/342128

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/386755-klarer-du-testen-forutsi-levealder/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kommer lett ned og kommer også opp igjen, såvidt, men opp er vanskelig, men knepet ligger i å finne riktig balansepunkt. Styrken i bena for å komme meg har ikke jeg problemer med, men balansen er vanskelig, finner du balansepunktet går det bra.

Annonse

Morsomt. Jeg er gummiball så jeg kommer fint opp og ned og i alle retninger egentlig, men må støtte med en arm for å komme opp grunnet manglende styrke i kjerne/bekken. Jeg tror mer på at dette har noe med hvor stive folk er jeg...

Levealder.. pøh.

Det gikk veldig enkelt når jeg kryssa bena som han på videoen. Ikke fullt så enkelt når jeg bare satte meg ned og så dro bena inn under meg for å komme opp. Sleit litt med å få tippet rumpa fremover da, men det gikk uten å støtte meg til slutt :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...