Gå til innhold

Dritt liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Neida, det er ikke det, selvom det føles slik akkurat nå. Vel,vel. Hva vet jeg? Kanskje du har store utfordringer? Hva skjer i livet ditt som gjør at du har det så vondt?

Skrevet

Tenk på de som har det verre ;-) Er nok av dem uansett. Slik er det bare iblant.

Skrevet

Neida, det er ikke det, selvom det føles slik akkurat nå. Vel,vel. Hva vet jeg? Kanskje du har store utfordringer? Hva skjer i livet ditt som gjør at du har det så vondt?

Jeg driver å spiser og drikker opp julegavene nå, eller det jeg hadde tenkt å gi til julegaver til familien. Neida livet er ikke så ille :)

Skrevet

Tenk på de som har det verre ;-) Er nok av dem uansett. Slik er det bare iblant.

Det er utrolig mye som er tragisk. Det er de tiggerne på gaten som hadde trengt disse gavene, ikke jeg eller de jeg er glad i. Jeg går forbi dem hver dag. Jeg har faktisk lyst til å gi det til dem i år. Barna i familien er noen drittunger.

Skrevet

Jeg driver å spiser og drikker opp julegavene nå, eller det jeg hadde tenkt å gi til julegaver til familien. Neida livet er ikke så ille :)

Spis og drikk i vei! Hvorfor ikke? I dag har jeg kjøpt noe jeg fant på Clas Olson til nevøene mine. Det ble hundre kroner tilsammen. Dårlig gjort kanskje, men de ungene har ALT! Dessuten synes jeg det jeg kjøpt er fint. Jeg prioriterer egne barn.

God adventstid til deg!

Skrevet

Støtter :-) Jeg leker Mor Thersa iblant. Kun fordi det gir meg noe personlig å gi folk ved til vinteren, eller penger til å reparere bilen eller en weekend på gården min eller kanskje bare et sykehusbesøk med en blomst til 29 kr.

Skrevet

Noen ganger ja. En kan se mye negativt hvis en vil, men det finnes positive aspekter også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...