Gondor Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Neida, det er ikke det, selvom det føles slik akkurat nå. Vel,vel. Hva vet jeg? Kanskje du har store utfordringer? Hva skjer i livet ditt som gjør at du har det så vondt? 0 Siter
rose23 Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Tenk på de som har det verre ;-) Er nok av dem uansett. Slik er det bare iblant. 0 Siter
Gjest Miantra Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Neida, det er ikke det, selvom det føles slik akkurat nå. Vel,vel. Hva vet jeg? Kanskje du har store utfordringer? Hva skjer i livet ditt som gjør at du har det så vondt? Jeg driver å spiser og drikker opp julegavene nå, eller det jeg hadde tenkt å gi til julegaver til familien. Neida livet er ikke så ille 0 Siter
Gjest Miantra Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Tenk på de som har det verre ;-) Er nok av dem uansett. Slik er det bare iblant. Det er utrolig mye som er tragisk. Det er de tiggerne på gaten som hadde trengt disse gavene, ikke jeg eller de jeg er glad i. Jeg går forbi dem hver dag. Jeg har faktisk lyst til å gi det til dem i år. Barna i familien er noen drittunger. 0 Siter
Gondor Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Jeg driver å spiser og drikker opp julegavene nå, eller det jeg hadde tenkt å gi til julegaver til familien. Neida livet er ikke så ille Spis og drikk i vei! Hvorfor ikke? I dag har jeg kjøpt noe jeg fant på Clas Olson til nevøene mine. Det ble hundre kroner tilsammen. Dårlig gjort kanskje, men de ungene har ALT! Dessuten synes jeg det jeg kjøpt er fint. Jeg prioriterer egne barn. God adventstid til deg! 0 Siter
Gjest jeppja Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Støtter :-) Jeg leker Mor Thersa iblant. Kun fordi det gir meg noe personlig å gi folk ved til vinteren, eller penger til å reparere bilen eller en weekend på gården min eller kanskje bare et sykehusbesøk med en blomst til 29 kr. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 18. desember 2012 Skrevet 18. desember 2012 Noen ganger ja. En kan se mye negativt hvis en vil, men det finnes positive aspekter også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.