EnolaGay Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 http://tv.nrk.no/program/koid21003911/et-liv-med-dysleksi#t=27m05s Jeg så denne med min dyslektiske pode. Og vi anbefaler den til andre foreldre og barn/unge med dysleksi. Veldig bra. :0) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Det er så utrolig at akkurat denne lidelsen har et såpass vanskelig navn - i alle fall ville jeg tro at det var et vanskelig ord å hanskes med ;-) 0 Siter
EnolaGay Skrevet 17. desember 2012 Forfatter Skrevet 17. desember 2012 Det er så utrolig at akkurat denne lidelsen har et såpass vanskelig navn - i alle fall ville jeg tro at det var et vanskelig ord å hanskes med ;-) Sikkert latin.. buskus klumpus sykus.. og han Per ulv; lupus sultenis.. eller hva det er. Samme på alle språk tror jeg. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 17. desember 2012 Skrevet 17. desember 2012 Sikkert latin.. buskus klumpus sykus.. og han Per ulv; lupus sultenis.. eller hva det er. Samme på alle språk tror jeg. Joda, er nok latin... Litt ironisk bare - at det skal være et vanskelig ord for det ;-) 0 Siter
PieLill Skrevet 18. desember 2012 Skrevet 18. desember 2012 Det er så utrolig at akkurat denne lidelsen har et såpass vanskelig navn - i alle fall ville jeg tro at det var et vanskelig ord å hanskes med ;-) Nå tror jeg de alt mer i faglige kretser bruker begrepet 'spesifikke lese- og skrivevansker'. Det er vel slik at hver gang allmennheten kan sies å ha fått en generell forståelse av et begrep, trenger fagfolkene å gi det et nytt navn. Sånn for å holde de allminnelig dødelige forvirret. :-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.