Gå til innhold

Kul i kne. Kreft ?

Gjest Håper på det beste

Anbefalte innlegg

Gjest Håper på det beste
Skrevet

Mannen min gikk vondt i ett kne etter å ha nesten fealt på isen. Tok røngen av kne 2 ganger pga etter 1 fant de en kul som de måtte se nærmere på. Skal no inn på sykehus for å sjekke kul. Men hvor vanlig er det å få kreft i kneet. Røngen bildet viste også menisk skade.

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg er ingen ekspert, men tror det er relativt sjeldent at svulster i bein og kne er det første man finner. Sånt er mer vanlig som spredning hos en som har kreft fra før.

Ikke vær veldig bekymret før legene blir det. Fint at de ser nærmere på kneet før de evt. gjør noe, et vondt kne som feilbehandles, kan bli et langvarig problem.

Skrevet

Kreft i knær/bein tror jeg helst kommer hos eldre. Nabokona hadde kreft i kneet for et par år siden, eller var det skinnleggen tro.. husker ikke. Hun er over søtti. Det er saktevoksende og ansees ikke som farlig. Om man kan bruke et slikt uttrykk om en sykdom som er dødelig uten behandling..

Jeg tror nok mannen din har en idrettsskade/slitasje heller. ;0)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...