Gå til innhold

Vil ikke dø :-(

Gjest hva om den kommer?

Anbefalte innlegg

Gjest hva om den kommer?
Skrevet

Er veldig nervøs for fredagen.... Har sett skremmendes filmer og dokumentarer, og hørt Jesus-folket snakke oppstigningen... at den er nær. Prøvde å ta det opp med behandleren, men hu sa "skjer deg" og fliret det bort...

Skrevet

Det er bare tull. Vi kommer til å oppleve både denne og mange, mange juler til. Verden går IKKE under om to dager.

Maya-indianerne har ikke spådd verdens undergang, de kom bare aldri så langt at de fikk fortsatt på kalenderen sin rett og slett.

Verdens undergang har vært spådd et utall ganger, men vi lever nå fremdeles her på jorda og vil fortsette å gjøre det lenge, lenge ennå.

Skrevet

Det kommer ingen undergang på fredag, det er jeg 99,9 % sikker på. Hvor mange ganger før har det blitt spådd dommedag? Veldig mange og fortsatt så består jorden. Om den skal gå under en dag, skjer det nok ikke i vår levetid.

Skrevet

Fredag er som hvilken som helst annen dag, tenker jeg. Ja, jeg har lest tull-preiket om dommedag (eller liknende)- men NEI- jeg tror ikke på det. Slike dager har vært varslet mange ganger før- og vi har passert dem helt utmerket. :-)

Vil heller fortsette kose meg med tanken på at det snart blir noen dager fri- til å se TV, lese, prate osv osv :-)

Skrevet

1) Det er tull.

2) Selv Maya-indianerne sier det er tull.

3) Kalenderen deres har ikke engang skuddår, så datoen har vært for flere måneder siden!

Med vennlig hilsen

Skrevet

Unngå å lese og søke opp dette fredags-hysteriet. Kom deg ut, gå en tur, legg planer, oppsøk andre mennesker. Fredagen kommer enten du vil eller ei.

Skrevet

Vi skal jo dø alle sammen en dag. Men jeg tror ikke det blir på fredag.

Skrevet

Ikke lurt å lese eller se på filmer om det, vi overlever nok dette og :)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Kan du ikke prøve og glede deg til lørdagen isteden? Den kommer jo til å bli fantstisk for deg :-)

Gjest vil ikke dø :-(
Skrevet

1) Det er tull.

3) Kalenderen deres har ikke engang skuddår, så datoen har vært for flere måneder siden!

Med vennlig hilsen

Seriøst? Kalenderen er ferdig? Høres bra ut... liker ikke alle oppslagene om "hvordan overleve" dommedag....

Har liksom ikke trodd på det tidligere, men en dokumentar skremte meg... + hallelujafolket,,.

Gjest night bird
Skrevet

1) Det er tull.

Med vennlig hilsen

''3) Kalenderen deres har ikke engang skuddår, så datoen har vært for flere måneder siden!''

Seriøst? Det visste jeg ikke! Å nei, det betyr at verdens undergang har vært. Synd ingen fikk det med seg...

Gjest night bird
Skrevet

Seriøst? Kalenderen er ferdig? Høres bra ut... liker ikke alle oppslagene om "hvordan overleve" dommedag....

Har liksom ikke trodd på det tidligere, men en dokumentar skremte meg... + hallelujafolket,,.

Hallelujafolket kan skremmet vannet av mange. De er ikke riktig navla.

Skrevet

''3) Kalenderen deres har ikke engang skuddår, så datoen har vært for flere måneder siden!''

Seriøst? Det visste jeg ikke! Å nei, det betyr at verdens undergang har vært. Synd ingen fikk det med seg...

Sånn går det når man sover for lenge om morgenen! ;-)

Med vennlig hilsen

Gjest night bird
Skrevet

Sånn går det når man sover for lenge om morgenen! ;-)

Med vennlig hilsen

Shit ass. Hater å gå glipp av store begivenheter. Da er det bare å vente på neste verdens undergang....

Gjest hodepinen
Skrevet

Noen har økonomiske interesser av å spre dette tullet.

Maya-kulturen har aldri varselt verdens undergang på fredag mer enn vår kalender varsler verdens undergang hver nyttårsaften.

http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.9415936

mvh

Damn. Jeg som øynet et håp.

Skrevet

Jeg begriper ikke at voksne folk går rundt og er redd dette.

Gjest hva om den kommer?
Skrevet

Jeg begriper ikke at voksne folk går rundt og er redd dette.

Nei, og hvordan kan folk være redd for å stå i kø på Rema, sette seg på et fly eller gå til en tannlege? ANGST heter det.

Skrevet

Nei, og hvordan kan folk være redd for å stå i kø på Rema, sette seg på et fly eller gå til en tannlege? ANGST heter det.

Jeg har absolutt ingen tro på dem som kommer med dato for dommedag, men likevel så kan jeg kjenne et snev av uro. Akkurat slik som jeg reagerer hvis jeg plutselig får det for meg at noe kommer til å skje med barna. Jeg har absolutt ingen tro på at jeg kan forutsi at noe skal skje, men kjenner likevel et snev av uro da også.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...