Gå til innhold

NHD svingninger når en bruker medisiner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som sliter med slike svingninger som jeg gjør selv om de bruker medisiner?

Jeg har prøvd det meste av medisiner. Hjelper kanskje en stund, men faller alltid tilbake med disse svingningene.

Snakket litt med psykologen om det kan være medisinene som gir meg uroen og gjør meg dårlig, og så prøver jeg å få behandling for det som igjen gir meg nye problemer. At det rett og slett er en dårlig sirkel med medisiner og bivirkninger.

Skrevet

Jeg har begynt å svinge litt den siste tiden, før det var jeg stabil nesten et år. Bare når jeg minket på medisiner gikk det nedover, forstår ikke helt hva som skjer. Lurer på om jeg blir uvel av for mye stress, for mange krav. Da kommer det jo utenfra, ikke innenfra meg selv. Trøster meg med det :-)

Håper du blir mer stabil snart, det er slitsomt å svinge. Kanskje du burde ta seroquel igjen? Du har jo likevel sår i munnen, så det var sikkert ikke pga dem.

Skrevet

Jeg har begynt å svinge litt den siste tiden, før det var jeg stabil nesten et år. Bare når jeg minket på medisiner gikk det nedover, forstår ikke helt hva som skjer. Lurer på om jeg blir uvel av for mye stress, for mange krav. Da kommer det jo utenfra, ikke innenfra meg selv. Trøster meg med det :-)

Håper du blir mer stabil snart, det er slitsomt å svinge. Kanskje du burde ta seroquel igjen? Du har jo likevel sår i munnen, så det var sikkert ikke pga dem.

Det var derfor jeg ønsket å sende mail til NHD, fordi jeg lurer på hva som er bivirkninger og hva som kan være andre ting. Ønsker å prøve seroquel igjen, men vet ikke om jeg våger, for det var da problemene brøt ut.

Er ikke så sår i munnen akkurat nå. Det kommer og går, men jeg tok en test som viste veldig tørr munn når jeg var hos tannlegen. Fikk en ny tannkrem jeg skulle prøve. Det er på grunn av munntørrhet jeg får sår, og tannlegen mente det kom av medisinene.

Skrevet

Det var derfor jeg ønsket å sende mail til NHD, fordi jeg lurer på hva som er bivirkninger og hva som kan være andre ting. Ønsker å prøve seroquel igjen, men vet ikke om jeg våger, for det var da problemene brøt ut.

Er ikke så sår i munnen akkurat nå. Det kommer og går, men jeg tok en test som viste veldig tørr munn når jeg var hos tannlegen. Fikk en ny tannkrem jeg skulle prøve. Det er på grunn av munntørrhet jeg får sår, og tannlegen mente det kom av medisinene.

Ok, du tar sikkert andre medisiner og?

Må være slitsomt å streve med det der...

Skrevet

Husk at det vil svinge for alle, med eller uten medisiner, frisk eller syk. Du faller nødvendigvis ikke "tilbake" fordi om du opplever en svingning.

Skrevet

Husk at det vil svinge for alle, med eller uten medisiner, frisk eller syk. Du faller nødvendigvis ikke "tilbake" fordi om du opplever en svingning.

Jeg svinger så mye. Får indre uro og blir destruktiv. Men det er kanskje bare jeg som ikke takler de normale svingninger i livet.

Skrevet

hvis du bruker feil medisiner, altså bare anti depressiva når du er bipolar, er det jo ikke noe rart at det svinger.

Skrevet

hvis du bruker feil medisiner, altså bare anti depressiva når du er bipolar, er det jo ikke noe rart at det svinger.

Jeg har svingt mye hele tiden, men det var en periode jeg følte jeg var i en mer stabil dystymi tilstand. Det lurer jeg på om var når jeg gikk på lamictal.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...