Olav Femte Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 I 1980 fikk jeg Crohn sykdom. Jeg var 12 å da. Veldig dårlig. I årene som gikk var det ikke noe særlig bedring. Brukte alle medesinene for denne kroniske sykdommen. Fjernet 75 % av tykktarmen og satt den sammen med tynntarmen. Smerter heler tiden. I 1995 begynte jeg på IMUREL pluss en lav dose av PREDISOLOL og ENTOCORT. Jeg ble bedere. Men kom i kontakt med en Professor i autoimunn sykdom i USA. Det mentale: Han har en teori - at mange autoimmune sykdommer, kommer av stress og angst. Hvis man kan slå ned dette - vil inflamasjonen gå til bake. Jeg bruker IMUREL - PREDNISOLON - ENTOCORT og middel mot OSTEPORESE som jeg har. Jeg bruker også XANOR DEPOT. Tar 6 mg om dagen. Og jeg er MYE bedere av min Crohn. Når jeg tar de. Stress og angst - har noe med denne sykdommen å gjøre.. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 Jeg tror at det er mye mer sammenheng mellom fysisk og psykisk sykdom enn folk flest er klar over. 0 Siter
Gjest drittlei.no Skrevet 20. desember 2012 Skrevet 20. desember 2012 ''I 1980 fikk jeg Crohn sykdom. Jeg var 12 å da. Veldig dårlig. I årene som gikk var det ikke noe særlig bedring. Brukte alle medesinene for denne kroniske sykdommen. Fjernet 75 % av tykktarmen og satt den sammen med tynntarmen. Smerter heler tiden. I 1995 begynte jeg på IMUREL pluss en lav dose av PREDISOLOL og ENTOCORT'' Ja, du er ikke aleine om det. Til din opplysning har jeg fjernet 100% av tykktarmen, og gått på enda flere medisiner enn de du nevner her.. Og ja, det er helt opplagt en sammenheng mellom psyken og kroppslige sykdommer. Beklager, men jeg har spist muggost og sitroner! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 20. desember 2012 Forfatter Skrevet 20. desember 2012 ''I 1980 fikk jeg Crohn sykdom. Jeg var 12 å da. Veldig dårlig. I årene som gikk var det ikke noe særlig bedring. Brukte alle medesinene for denne kroniske sykdommen. Fjernet 75 % av tykktarmen og satt den sammen med tynntarmen. Smerter heler tiden. I 1995 begynte jeg på IMUREL pluss en lav dose av PREDISOLOL og ENTOCORT'' Ja, du er ikke aleine om det. Til din opplysning har jeg fjernet 100% av tykktarmen, og gått på enda flere medisiner enn de du nevner her.. Og ja, det er helt opplagt en sammenheng mellom psyken og kroppslige sykdommer. Beklager, men jeg har spist muggost og sitroner! Beklager, men jeg har spist muggost og sitroner! Mener dere at det overge det - skal over dede skal velte crhon? Herregud. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.