Gå til innhold

Konklusjonen om AS

Anbefalte innlegg

Gjest lært mye om asperger
Skrevet

Egentlig enig.. Tror du setter ord på det mange her tenker, men ikke tør si..

Hva i alle dager er problemet med å hoppe over innlegg som er uintressante for deg?

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

11

• Sør

5

• stjernestøv

5

• FGT

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Har fulgt med deg en stund her nå, og jeg fatter bare ikke at du kan tro at det er så utrolig interessant for folk å lese om hvordan du føler og tenker, og hva du synes og mener om ting. Og om hvordan du elsker din psykiater og hvordan hun roser deg for alt mulig og forteller deg hvor flink og klok du er. Du trenger jo egentlig ikke ego-støttende samtaler. I mine øyne har du nemlig et (alt)for stort ego allerede. Du må selvfølgelig gjerne gå til henne, det er ikke min sak å bestemme, men jeg skjønner liksom ikke vitsen.

Er bare så utrolig lei av deg. Men jeg kan jo selvfølgelig bare la være å lese innleggene dine.

Og alle dere som kommer til å kjefte på meg nå; Jeg driter i det. For jeg mener at såpass som dette må selv Madelenemie tåle. Hvorfor skal hun taes på med silkehansker bare fordi hun har en psykisk lidelse?

Da må dere faktisk overbeskytte meg og andre brukere av psyk. forum også siden mange av oss har en psykisk lidelse eller flere.

Det greieste er å la være å lese, eller i alle fall velge bort de fleste av innleggene hennes hvis du synes det begynner å bli mye. Svar heller de som ikke får så mange svar! Det setter de nok pris på nå når det fokuseres så voldsomt på aspergerne her på forumet.

Skrevet

Uenighet om det da. Riktig god jul til deg og :-)

Du er god.

Hei!

Du er god selv du stjernestøv, og ganske nære et kjært navn for meg :-)

Skrevet

HAH!! Du tok det innlegget akkurat som forventa! Og dro en intelligent spøk i tillegg :-) Jeg visste det, hehe, fortsett slik!

Ønsker deg og dine en fortreffelig jul!

Hei!

God jul til deg også Augustia, vi skrives :-)

Skrevet

Har fulgt med deg en stund her nå, og jeg fatter bare ikke at du kan tro at det er så utrolig interessant for folk å lese om hvordan du føler og tenker, og hva du synes og mener om ting. Og om hvordan du elsker din psykiater og hvordan hun roser deg for alt mulig og forteller deg hvor flink og klok du er. Du trenger jo egentlig ikke ego-støttende samtaler. I mine øyne har du nemlig et (alt)for stort ego allerede. Du må selvfølgelig gjerne gå til henne, det er ikke min sak å bestemme, men jeg skjønner liksom ikke vitsen.

Er bare så utrolig lei av deg. Men jeg kan jo selvfølgelig bare la være å lese innleggene dine.

Og alle dere som kommer til å kjefte på meg nå; Jeg driter i det. For jeg mener at såpass som dette må selv Madelenemie tåle. Hvorfor skal hun taes på med silkehansker bare fordi hun har en psykisk lidelse?

Da må dere faktisk overbeskytte meg og andre brukere av psyk. forum også siden mange av oss har en psykisk lidelse eller flere.

Jaha? Det er helt pari å ikke få noe ut av innlegg på dol, men det er unødvendig å diktere andres hyppighet eller valg av tematikk på et åpent debattforum. Det er mange tråder jeg ikke gidder å lese her inne også, men syns ikke at jeg kan blande meg inn i hvilke tema andre debatterer av den grunn. Syns man skal holde seg for god til å opptre som redaktør på andres vegne på et åpent forum.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hei!

:-) du har rett i mye.

Bare en ting kan jeg korrigere litt, Du kan ta på deg boksehanskene med god samvittighet, jeg har ikke noen psykisk lidelse, så silkehansker er unødvendig.

:-)

Ho ho ho, det der var et jækla KULT svar ;o))

Skrevet

Ho ho ho, det der var et jækla KULT svar ;o))

Hei!

Og at du lærer meg å bli jækla kul :-) glemmer jeg aldri,

søte deg, :-) Jeg var i kretsfengslet i dag, de hang det jordbær i glass fra taket, jeg kjøpte noen, nå tenker jeg på deg, i de glassene,...

Takk søte snille, fine deg, du har lært meg masse gjennom dine konstruktive innlegg. I mitt hjerte er du mye mer enn anonym og Internet venn, akkurat det tror jeg man trenger autisme for å forstå omfanget av.

Ha en fin adventstid :-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hei!

Og at du lærer meg å bli jækla kul :-) glemmer jeg aldri,

søte deg, :-) Jeg var i kretsfengslet i dag, de hang det jordbær i glass fra taket, jeg kjøpte noen, nå tenker jeg på deg, i de glassene,...

Takk søte snille, fine deg, du har lært meg masse gjennom dine konstruktive innlegg. I mitt hjerte er du mye mer enn anonym og Internet venn, akkurat det tror jeg man trenger autisme for å forstå omfanget av.

Ha en fin adventstid :-)

Ha en fin adventstid du også :-)

Jeg har lært det språket av ungdommene mine skjønner du og nå synes jeg det passet bra å ta det i bruk :-)

Skrevet

Ha en fin adventstid du også :-)

Jeg har lært det språket av ungdommene mine skjønner du og nå synes jeg det passet bra å ta det i bruk :-)

Hei!

Takk:-)

Det passet veldig, jeg vil gjerne bli litt kul hvis det åpner verden og menneskene litt mer :-)

Det morer meg også, og det er fint å kunne være nære og hele og ærlige og sånn de skriver ikke er mulig på Internet, jeg syns mange av oss er beviser på at det ekte er i oss, det ekte kommer frem, enten man er i RL eller på Internet, vi er de vi er og vi tar ansvar, for å elske og være hele og ekte mennesker:-)

Gjest old lady
Skrevet

''Har fulgt med deg en stund her nå, og jeg fatter bare ikke at du kan tro at det er så utrolig interessant for folk å lese om hvordan du føler og tenker, og hva du synes og mener om ting. Og om hvordan du elsker din psykiater og hvordan hun roser deg for alt mulig og forteller deg hvor flink og klok du er. Du trenger jo egentlig ikke ego-støttende samtaler. I mine øyne har du nemlig et (alt)for stort ego allerede. Du må selvfølgelig gjerne gå til henne, det er ikke min sak å bestemme, men jeg skjønner liksom ikke vitsen.

Da må dere faktisk overbeskytte meg og andre brukere av psyk. forum også siden mange av oss har en psykisk lidelse eller flere. – drittlei.no''

Er du sjalu fordi Madelenemie er 100 ganger mer intelligent og velfungerende enn det du er?

Eller er det fordi hun ønsker andre vel, og er et reflektert og interessant menneske å skrive med/lese om?

En annen fin ting med Madelenemie er at hun ikke skriver innlegg slik som dine!

Kort oppsummert: du har MYE å lære!

''Er du sjalu fordi Madelenemie er 100 ganger mer intelligent og velfungerende enn det du er?''

Føles det godt å sparke nedover?

Skrevet

''Er du sjalu fordi Madelenemie er 100 ganger mer intelligent og velfungerende enn det du er?''

Føles det godt å sparke nedover?

''Føles det godt å sparke nedover? – old lady''

Jeg bør nok ikke svare deg, i tilfelle svaret mitt skulle bli oppfattet nettopp som det.

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Hei!

Takk:-)

Det passet veldig, jeg vil gjerne bli litt kul hvis det åpner verden og menneskene litt mer :-)

Det morer meg også, og det er fint å kunne være nære og hele og ærlige og sånn de skriver ikke er mulig på Internet, jeg syns mange av oss er beviser på at det ekte er i oss, det ekte kommer frem, enten man er i RL eller på Internet, vi er de vi er og vi tar ansvar, for å elske og være hele og ekte mennesker:-)

:-)

Gjest Ladytron
Skrevet

Hei!

Siden du skriver det lar jeg være :-) Men jeg tenkte som deg at man kan da bare la være å lese hvis det klør i ørene.

Det klør sånn i mine ører av og til over dumme ord og irriterende stemmer, men da får jeg vel ta meg sånn passe sammen mener jeg. Som Pielill skrev i dag til meg, så var det en konstruktiv kritikk jeg bør og ønsker å ta, jeg hadde ikke tenkt meg vel om, og jeg gjør ikke alltid det, det er jo det som er fint med at mennesker kan kommunisere at man kan hjelpe hverandre til å få nye tanker om ting. Og også når man er uenige.

Uenighet er bare en tanke, man respektere jo mennesker selv om vi ikke er enige.

Ha en hyggelig førjulstid :-)

Ja, det kan (potensielt) være både interessant og lærerikt når man er uenig i en sak, det samme med konstruktiv kritikk. Men personkritikk har jeg ikke noe til overs for og prøver etter beste evne å styre unna slikt selv. Jeg har inntrykk av at vi er mange her som har stor respekt for deg og hvordan du håndterer dine utfordringer, og som mener at du tilfører forumet mye positivt gjennom dine meninger og refleksjoner.

Takk, ha en hyggelig førjulstid du også :)

Gjest drittlei.no
Skrevet

''Har fulgt med deg en stund her nå, og jeg fatter bare ikke at du kan tro at det er så utrolig interessant for folk å lese om hvordan du føler og tenker, og hva du synes og mener om ting. Og om hvordan du elsker din psykiater og hvordan hun roser deg for alt mulig og forteller deg hvor flink og klok du er. Du trenger jo egentlig ikke ego-støttende samtaler. I mine øyne har du nemlig et (alt)for stort ego allerede. Du må selvfølgelig gjerne gå til henne, det er ikke min sak å bestemme, men jeg skjønner liksom ikke vitsen.

Da må dere faktisk overbeskytte meg og andre brukere av psyk. forum også siden mange av oss har en psykisk lidelse eller flere. – drittlei.no''

Er du sjalu fordi Madelenemie er 100 ganger mer intelligent og velfungerende enn det du er?

Eller er det fordi hun ønsker andre vel, og er et reflektert og interessant menneske å skrive med/lese om?

''Kort oppsummert: du har MYE å lære!''

LOL... Det vet du MINDRE om, faktisk! Det er tydeligvis DU som har MYE igjen å lære om ulike typer mennesker.

Mennesker er ikke delt inn i to grupper, vet du; 1: Gode mennesker og 2: Slemme mennesker. Dette til opplysning for din uopplyste sjel. Kall det gjerne en julegave.

Gjest drittlei.no
Skrevet

''Føles det godt å sparke nedover? – old lady''

Jeg bør nok ikke svare deg, i tilfelle svaret mitt skulle bli oppfattet nettopp som det.

Her svarer du old lady ekkelt. I tillegg er du diskriminerende.

Jeg må si jeg synes old lady virker MYE mer intelligent enn deg! Virkelig.

Skrevet

Her svarer du old lady ekkelt. I tillegg er du diskriminerende.

Jeg må si jeg synes old lady virker MYE mer intelligent enn deg! Virkelig.

''Jeg må si jeg synes xxxxxxx

Virkelig. – drittlei.no''

Etter dine sure oppstøt til Madelenemie så er det du måtte synes helt og totalt irrelevant. Hva du "synes" er ditt problem, og er ikke interessant for meg.

Sånn er det bare.

Gjest drittlei.no
Skrevet

Er du en av dem som stadig skifter nick?

Som f.eks? Er det noen spesielle nick du tenker på?

Gjest drittlei.no
Skrevet

Etter dine sure oppstøt til Madelenemie så er det du måtte synes helt og totalt irrelevant. Hva du "synes" er ditt problem, og er ikke interessant for meg.

Sånn er det bare.

I lige måde, din Deres Selvgode Oppsvulmethet.

Gjest drittlei.no
Skrevet

Sånn er det bare.

Snørrvalp, drittsekk, breiflabb, idiot, noldus,

Kommer ikke på flere barnehageord som du kan forstå.

Gjest drittlei.no
Skrevet

Og nei, jeg er ikke sjalu. Jeg er bitter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...