Gå til innhold

Konklusjonen om AS

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som f.eks? Er det noen spesielle nick du tenker på?

Nei, jeg tenker ikke på noen spesielle nick, men jeg vet at en del brukere har veldig mange forskjellige nick , og det vil nok se ut som vi som alltid bruker samme nick oftere er på forumet, mens de med mange nick kan være mye mer på forumet enn det vi andre er klar over.

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Madelenemie

11

• Sør

5

• stjernestøv

5

• FGT

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og nei, jeg er ikke sjalu. Jeg er bitter.

''Og nei, jeg er ikke sjalu. Jeg er bitter. – drittlei.no''

Ja. Men det er ditt eget problem, og kanskje noe du bør få hjelp med?

Gjest drittlei.no
Skrevet

''Og nei, jeg er ikke sjalu. Jeg er bitter. – drittlei.no''

Ja. Men det er ditt eget problem, og kanskje noe du bør få hjelp med?

''Ja. Men det er ditt eget problem, og kanskje noe du bør få hjelp med?''

Nei, ingen vil eller kan hjelpe. Men takk for omtanken.

Skrevet

Hei!

Du er god selv du stjernestøv, og ganske nære et kjært navn for meg :-)

Tusen takk :-)

Skrevet

Forstår ikke hvordan din psykiater kan si at det ikke er en psykisk lidelse hvis det er det, hun tar jo grundig feil ifølge nhd. Da er det feil å misslede deg.

Nå er det snart farvel med Asperger diagnosen, og da er den heller ikke mer en psykiatrisk lidelse, i hvertfall.

Skrevet

Har fulgt med deg en stund her nå, og jeg fatter bare ikke at du kan tro at det er så utrolig interessant for folk å lese om hvordan du føler og tenker, og hva du synes og mener om ting. Og om hvordan du elsker din psykiater og hvordan hun roser deg for alt mulig og forteller deg hvor flink og klok du er. Du trenger jo egentlig ikke ego-støttende samtaler. I mine øyne har du nemlig et (alt)for stort ego allerede. Du må selvfølgelig gjerne gå til henne, det er ikke min sak å bestemme, men jeg skjønner liksom ikke vitsen.

Er bare så utrolig lei av deg. Men jeg kan jo selvfølgelig bare la være å lese innleggene dine.

Og alle dere som kommer til å kjefte på meg nå; Jeg driter i det. For jeg mener at såpass som dette må selv Madelenemie tåle. Hvorfor skal hun taes på med silkehansker bare fordi hun har en psykisk lidelse?

Da må dere faktisk overbeskytte meg og andre brukere av psyk. forum også siden mange av oss har en psykisk lidelse eller flere.

Madelenemie sine innlegg er noen av de beste som har vert på DOL. Godt skrevet, lærerrike og underholdende. Man må ikke lese alle og man trenger ikke kommentere. Men man velger selv både hva man vil skrive, hva man vil lese og hva man vil kommentere :-)

Gjest man må spørre
Skrevet

Hvis det ikke er en psykisk lidelse, hvorfor går du da hos en psykiater og skriver dine innlegg på forum for psykiatri?

Skrevet

Hvis det ikke er en psykisk lidelse, hvorfor går du da hos en psykiater og skriver dine innlegg på forum for psykiatri?

Hei!

Fordi en psykiater på voksen-habiliteringen utredet meg.

Det er to voksenhabiliteringer der de hevder at autisme ikke er psykiske lidelser. Jeg kan ikke forholde meg til annet enn det.

Hadde de sagt noe annet hadde jeg ment noe annet.

De som går der har gjennomgripende utviklingsforstyrrelser, de fleste blir kun utredet der, jeg er en av få som går dit, til støttesamtaler, ikke terapi.

De som har psykiske lidelser får videre oppfølging på DPS feks der de går i ulike terapier.

:-) God jul forresten, jeg er så glad .

Skrevet

Nå er det snart farvel med Asperger diagnosen, og da er den heller ikke mer en psykiatrisk lidelse, i hvertfall.

Symptomene forsvinner jo ikke selv om diagnosen gjør det.

Skrevet

Nei, men i og med at AS blir fjernet som en diagnose, så blir den også borte som en psykisk ldelse.

Skrevet

Nei, men i og med at AS blir fjernet som en diagnose, så blir den også borte som en psykisk ldelse.

Har dette noen praktisk betydning?

Skrevet

Så vet jeg ikke en kan kalle det noen symtomer heller, jfor jeg syns det blir mer rigtig, å kalle det for en slags funksjon .

Skrevet

Åja, tenkte ikke på det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...