Gå til innhold

Kalles det depresjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg i går følte meg elendig hele dagen. Tok test på nettet som viste moderat depresjon, men jeg ble bedre ut på kvelden. I dag har jeg vært ganske bra. Iallefall til nå. Skal ikke en depresjon vare over en viss tid for å kalles depresjon? Jeg sier selv at jeg er ustabil, for jeg føler ikke det er helt rett å kalle det en depresjon, når det skifter så ofte.

Og så et lite spørsmål til NHD. Kan jeg ta 15 mg sobril rett før jeg kjører bil, eller må det gå noen timer før jeg kan kjøre? Jeg tok en med det samme jeg kom på jobb i dag, men kunne kanskje ha ventet å sett om jeg kunne klare meg uten, hvis jeg kunne tatt den nærmere tiden jeg skulle kjøre.

Skrevet

''Når jeg i går følte meg elendig hele dagen. Tok test på nettet som viste moderat depresjon, men jeg ble bedre ut på kvelden. I dag har jeg vært ganske bra. Iallefall til nå. Skal ikke en depresjon vare over en viss tid for å kalles depresjon? Jeg sier selv at jeg er ustabil, for jeg føler ikke det er helt rett å kalle det en depresjon, når det skifter så ofte.''

Mine depresjoner er aldri like ille hele tiden, det varierer mye. Skulle jeg ha vært dypt deprimert store deler av livet, hadde jeg nok ikke orket å være her. Det finnes alltid noen lyspunkter og ting blir ofte lettere om kvelden enn om morgenen.

Skrevet

''Når jeg i går følte meg elendig hele dagen. Tok test på nettet som viste moderat depresjon, men jeg ble bedre ut på kvelden. I dag har jeg vært ganske bra. Iallefall til nå. Skal ikke en depresjon vare over en viss tid for å kalles depresjon? Jeg sier selv at jeg er ustabil, for jeg føler ikke det er helt rett å kalle det en depresjon, når det skifter så ofte.''

Mine depresjoner er aldri like ille hele tiden, det varierer mye. Skulle jeg ha vært dypt deprimert store deler av livet, hadde jeg nok ikke orket å være her. Det finnes alltid noen lyspunkter og ting blir ofte lettere om kvelden enn om morgenen.

Veldig ustabil en periode, så 4 bra dager, så noen dårlige dager og i dag bra til nå. Vet jo ikke hvordan psyken er neste time.

Skifter du fra å være ganske deprimert til at alt er greit senere på dagen, eller dagen etterpå, helt uten grunn?

Skrevet

Veldig ustabil en periode, så 4 bra dager, så noen dårlige dager og i dag bra til nå. Vet jo ikke hvordan psyken er neste time.

Skifter du fra å være ganske deprimert til at alt er greit senere på dagen, eller dagen etterpå, helt uten grunn?

Tror du må snakke med en ekspert, jeg aner ikke hva dette kan være. Håper du får en bra og stabil jul ihvertfall :)

Skrevet

Tror neppe det hjelper deg å fokusere på dette hele tiden, depresjoner, svigninger, gode og ustabile perider og timer..

Skrevet

Tror du må snakke med en ekspert, jeg aner ikke hva dette kan være. Håper du får en bra og stabil jul ihvertfall :)

Håper også å få en stabil jul, men når får jeg skynde meg å få gjort noe i huset mens jeg ennå er i form.

Skrevet

Håper også å få en stabil jul, men når får jeg skynde meg å få gjort noe i huset mens jeg ennå er i form.

Lykke til :-). Håper du er i form resten av året. Jeg så forresten en leverpostei i form da jeg var på butikken :-).

Skrevet

Lykke til :-). Håper du er i form resten av året. Jeg så forresten en leverpostei i form da jeg var på butikken :-).

Det var viss bare et lite kick jeg hadde. Men jeg fikk nå gjort litt i huset så lenge det varte. Urolig og tatt sobril nå. Har tatt 2 ganger 15 mg i dag. Det er litt for mye. Har hatt problemer med sobrilen før, så jeg bør nok passe meg litt. Men uroen er så ubehagelig og så blir jeg destruktiv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...