Gå til innhold

sidetmedord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger en plass jeg kan få ut frustrasjoner, kaotiske følelser, indre uro, det jeg sliter med av svingninger og ustabilitet, når alt sprenger på i brystet. Ser at dette forumet ikke er det rette for det.

Dette forumet er beregnet for spørsmål.

Er det noen som har prøvd forumet sidetmedord, og er det en forum du kan bruke slik jeg trenger det?

Skrevet

Jeg har brukt og bruker sidetmedord en del.

Når jeg klarer å sette ord på det som plager meg på en ordentlig måte så opplever jeg ihvertfall å få gode tilbakemeldinger ifra denne tjenesten.

Skrevet

Når jeg klarer å sette ord på det som plager meg på en ordentlig måte så opplever jeg ihvertfall å få gode tilbakemeldinger ifra denne tjenesten.

Du opplever ikke der at nå er de lei av det samme maset ditt?

Det er jo de problemene jeg sliter med som stadig gjentar seg, og jeg har behov for å få ut, og da blir det mye opp igjen det samme.

Vet ikke om det er rette måten å bruke det forumet på heller, men det er det jeg trenger. Spesielt når uroen og den destruktive adferden sprenger på.

Skrevet

Det er jo de problemene jeg sliter med som stadig gjentar seg, og jeg har behov for å få ut, og da blir det mye opp igjen det samme.

Vet ikke om det er rette måten å bruke det forumet på heller, men det er det jeg trenger. Spesielt når uroen og den destruktive adferden sprenger på.

Jeg har slitt mye med gjentagende problemer som har handlet mye om det samme og som jeg kan tenke meg at det må være slitsomt for andre mennesker å høre på.

Jeg har allikevel ikke opplevd avvisning fra deres side, men heller istedet blitt hørt og føler jeg har blitt tatt på alvor.

Skrevet

Jeg har brukt sidetmedord.

Det som ikke helt funket for meg var at det gikk flere dager før jeg fikk svar, og at jeg opplevde svaret som upersonlig og generelt. Det kan selvsagt ha noe med hvordan jeg formulerte min henvendelse å gjøre. Jeg ser ikke bort i fra det.

Det som jeg synes er så bra nettopp med dol er at folk kjenner hverandre her inne slik at svarene og responsen man får ikke er helt på sidelinjen. NHD kjenner også stort sett de faste brukerne.

Det er nå min mening.

Ellers så har jeg ved et par anledninger hatt nytte av Mental Helses hjelpetelefon. Det kan kanskje være noe? ...med mindre det kun er til kriser...?

Skrevet

Selv om jeg har hatt behov for å uttrykke kraftige følelser noen ganger så har jeg forsøkt å begrense språkbruken da.

Skrevet

Jeg har brukt sidetmedord.

Det som ikke helt funket for meg var at det gikk flere dager før jeg fikk svar, og at jeg opplevde svaret som upersonlig og generelt. Det kan selvsagt ha noe med hvordan jeg formulerte min henvendelse å gjøre. Jeg ser ikke bort i fra det.

Det som jeg synes er så bra nettopp med dol er at folk kjenner hverandre her inne slik at svarene og responsen man får ikke er helt på sidelinjen. NHD kjenner også stort sett de faste brukerne.

Det er nå min mening.

Ellers så har jeg ved et par anledninger hatt nytte av Mental Helses hjelpetelefon. Det kan kanskje være noe? ...med mindre det kun er til kriser...?

Etter som jeg forstod det så var det i tillegg til at du skriver inn og får svar fra de som jobber der, så er det også et forum der du skriver med andre brukere, og da trodde jeg ikke alltid det trengte ta så lange tid med å få respons.

Jeg føler også det er litt godt her med at flere kjenner til mine problemer, men jeg føler at noen irriterer seg om at jeg kommer mye med samme problematikken.

Og så har jo også NHD skrevet at det er et forum for spørsmål. Det er ikke alltid jeg har så mye spørsmål, men trenger bare å få det ut.

Skrevet

Selv om jeg har hatt behov for å uttrykke kraftige følelser noen ganger så har jeg forsøkt å begrense språkbruken da.

Jeg banner aldri, men har nok lett for å bruke sterke ord om hvordan jeg har det.

Skrevet

Føler du at det er like mye aktivitet der som det er her?

Skrevet

Jeg banner aldri, men har nok lett for å bruke sterke ord om hvordan jeg har det.

Det som jeg tror da, er at hvis man bruker for mye kraftutrrykk så kan den som leser bli litt sliten av å lese det man skriver.

Jeg tror også at det er litt vanskeligere for den som skal gi noen refleksjoner tilbake hvis ikke språket er litt tilpasset.

Kanskje det ligger en utfordring i det å skulle få til å si hva som er vondt innenfor visse språklige rammer.

Skrevet

Det som jeg tror da, er at hvis man bruker for mye kraftutrrykk så kan den som leser bli litt sliten av å lese det man skriver.

Jeg tror også at det er litt vanskeligere for den som skal gi noen refleksjoner tilbake hvis ikke språket er litt tilpasset.

Kanskje det ligger en utfordring i det å skulle få til å si hva som er vondt innenfor visse språklige rammer.

Det er ord som at jeg ikke orker å leve lenger, og jeg har behov for å skade meg/ eller har gjort det som kommer frem. Det er sterke tanker, følelser og reaksjoner jeg har.

Skrevet

Føler du at det er like mye aktivitet der som det er her?

Sidetmedord er en e-posttjeneste, slik at man ser kun hva man selv skriver og de svarene man får.

Det er ulike forum der man duskuterer i en gruppe, men jeg har ikke vært på disse forumene så mye.

Tror nok det er en viss aktivitet der og at det er en del som skriver inn, men jeg vet ikke hvor mange.

Skrevet

Det er ord som at jeg ikke orker å leve lenger, og jeg har behov for å skade meg/ eller har gjort det som kommer frem. Det er sterke tanker, følelser og reaksjoner jeg har.

Det som du skriver her tror jeg nok at de tåler å høre.

Skrevet

Sidetmedord er en e-posttjeneste, slik at man ser kun hva man selv skriver og de svarene man får.

Det er ulike forum der man duskuterer i en gruppe, men jeg har ikke vært på disse forumene så mye.

Tror nok det er en viss aktivitet der og at det er en del som skriver inn, men jeg vet ikke hvor mange.

Ok

Skrevet

Det som du skriver her tror jeg nok at de tåler å høre.

Det er godt. For det er sterke følelser, reaksjoner og tanker jeg trenger å få ut.

Gjest Skribenten
Skrevet

Hei :)

Jeg har skrevet en del til sidetmedord i årenes løp. Og jeg har absolutt følelsen av at de "kjenner" meg, og svarene derfra er som oftest veldig ok. Det eneste negative er at det kan gå et par dager før en får svar. Skriver du på en fredag, så kommer svaret tidligst mandag.

Men jeg er i det store og hele veldig fornøyd med sidetmedord.

Gjest germimate
Skrevet

Brukte det noen få ganger under min dype depresjon, og opplevde at det hjalp meg litt den gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...