Gå til innhold

Gjøre ende på livet !!

Anbefalte innlegg

sportyjente 26
Skrevet

Dette kommer ikke til å gå bra....er veldig deprimert og kun selvmord som er i tankene mine....

Skrevet

Jeg hadde det sånn som deg i lange tider. Heldigvis ringte jeg legevakta og fikk hjelp. Nå idag hadde det vært vedlig trist om jeg ikke hadde valgt livet. Jeg har veldig mye å leve for idag. Har fått riktige medisiner og noen å snakke med og det har reddet livet meg.

Ta den telefonen til legevakta, vær ærlig å fortell hvordan du har det. Ikke vent, det er ikke verdt det.

sportyjente 26
Skrevet

Jeg hadde det sånn som deg i lange tider. Heldigvis ringte jeg legevakta og fikk hjelp. Nå idag hadde det vært vedlig trist om jeg ikke hadde valgt livet. Jeg har veldig mye å leve for idag. Har fått riktige medisiner og noen å snakke med og det har reddet livet meg.

Ta den telefonen til legevakta, vær ærlig å fortell hvordan du har det. Ikke vent, det er ikke verdt det.

Klarer ikke å se noen lyspunkt, alt er berre svart. Føler jeg ikke har noen verdi, vil berre vekk fra alt. Tørr ikke ringe legevakt, redd for å bli tvangsinnlagt.

Skrevet

Klarer ikke å se noen lyspunkt, alt er berre svart. Føler jeg ikke har noen verdi, vil berre vekk fra alt. Tørr ikke ringe legevakt, redd for å bli tvangsinnlagt.

Du trenger ikke å bli tvangsinnlagt, si deg enig i å bli innlagt selv. Du er syk nå og trenger noen som kan ta vare på deg og passe på deg. Hva er best av å være innlagt, eller ta livet av deg? Depresjon er en alvorlig sykdom, du vil se annerledes på dette når du blir friskere. Ta telefonen og ring nå.

sportyjente 26
Skrevet

Du trenger ikke å bli tvangsinnlagt, si deg enig i å bli innlagt selv. Du er syk nå og trenger noen som kan ta vare på deg og passe på deg. Hva er best av å være innlagt, eller ta livet av deg? Depresjon er en alvorlig sykdom, du vil se annerledes på dette når du blir friskere. Ta telefonen og ring nå.

akkurat nå hadde det vært best å avslutte livet !

Skrevet

Ja, men det er ikke lov til å gjøre sånne ting!!! Gå aktivt inn for å få hjelp, jeg vet at den finnes.

Gjest Moderator
Skrevet

Hei,

Vi aksepterer ikke denne typen bruk av psykiatriforum. Dersom du har behov for øyeblikkelig hjelp må du kontakte ditt lokale hjelpeapparat. Måten du henvender deg her i kveld, er kun egnet til å uroe andre brukere uten at de kan gjøre noe fra eller til.

Du er velkommen til å bruke forumet på en konstruktiv måte, men vi godtar ikke innlegg som inneholder elementer som kan oppfattes som trussel om selvskade.

sportyjente 26
Skrevet

Hei,

Vi aksepterer ikke denne typen bruk av psykiatriforum. Dersom du har behov for øyeblikkelig hjelp må du kontakte ditt lokale hjelpeapparat. Måten du henvender deg her i kveld, er kun egnet til å uroe andre brukere uten at de kan gjøre noe fra eller til.

Du er velkommen til å bruke forumet på en konstruktiv måte, men vi godtar ikke innlegg som inneholder elementer som kan oppfattes som trussel om selvskade.

Ok, det er greit og beklager vist jeg har uroet andre brukere !

Skrevet

Ok, det er greit og beklager vist jeg har uroet andre brukere !

Hei,

Svaret fra Webmaster understreker bare alvoret i situasjonen. Men mange tåler nok å bli litt uroa.

Problemet med en slik kort og skremmende melding er at det er ingen "hvorfor", ingen forklaring på hva som gjør deg deprimert og tungsinna?

Du vil nok få meir "hjelp" her inne om du skriver mer om hva som plager deg.

Det er lov å slite, og ha problemer, alt trenger ikke å være perfekt.

Går det bedre nå, ser innlegget er posta på fredag?

God Jul, og lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...