Gå til innhold

NHD/Andre.. Best å la være å gi gave?

Anbefalte innlegg

Gjest julehygge
Skrevet

Har gitt julegave til psykiateren min.. Ikke en dyr gave, men en "liten" ting. Han virket ikke glad i det hele tatt mer brydd..

Er det best å la være å gi gave? Han har støttet meg MASSE og gjort MYE for meg. Skrev også en hilsen om min takknemlighet på kortet, men vet ikke om det "falt i smak" heller..

Hvordan ville du NHD reagert? Føler meg litt dum..

Skrevet

Gi heller en oppmerksomhet når du avrunder terapien. Han gjør tross alt kun jobben sin.

Skrevet

Jeg kjenner på det selv, jeg har veldig lyst til å gi noe, men jeg lar være. For det kan lett bli kleint. Jeg får lov å servere litt mat og drikke ved hjemmebesøk, og det er både greit og hyggelig, og jeg føler ikke lenger så sterkt behov for å vise min takknemlighet ved å gi gaver.

Skrevet

Ikke vits å gi gaver til behandlere, men nå som du først har gjort det er det jo ingen krise :)

Bare husk det til neste gang, tror ikke de bryr seg med det. De får penger for jobben de gjør.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

En liten oppmerksomhet er helt ok. Ingen er også helt ok.

Jeg har aldri møtt noen som ikke synes det er ok å få anerkjennelse for den jobben de gjør :-)

Skrevet

Esha. Han ble nok glad for det tror jeg ;-) Jeg har gitt smågaver og fått gaver av folk i systemet. Synes bare det er koslig og det tror jeg de også gjør, så lenge det bare er "småting". :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...