Gjest julehygge Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Har gitt julegave til psykiateren min.. Ikke en dyr gave, men en "liten" ting. Han virket ikke glad i det hele tatt mer brydd.. Er det best å la være å gi gave? Han har støttet meg MASSE og gjort MYE for meg. Skrev også en hilsen om min takknemlighet på kortet, men vet ikke om det "falt i smak" heller.. Hvordan ville du NHD reagert? Føler meg litt dum.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Gi heller en oppmerksomhet når du avrunder terapien. Han gjør tross alt kun jobben sin. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Jeg kjenner på det selv, jeg har veldig lyst til å gi noe, men jeg lar være. For det kan lett bli kleint. Jeg får lov å servere litt mat og drikke ved hjemmebesøk, og det er både greit og hyggelig, og jeg føler ikke lenger så sterkt behov for å vise min takknemlighet ved å gi gaver. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Ikke vits å gi gaver til behandlere, men nå som du først har gjort det er det jo ingen krise Bare husk det til neste gang, tror ikke de bryr seg med det. De får penger for jobben de gjør. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 En liten oppmerksomhet er helt ok. Ingen er også helt ok. Jeg har aldri møtt noen som ikke synes det er ok å få anerkjennelse for den jobben de gjør :-) 0 Siter
rose23 Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Esha. Han ble nok glad for det tror jeg ;-) Jeg har gitt smågaver og fått gaver av folk i systemet. Synes bare det er koslig og det tror jeg de også gjør, så lenge det bare er "småting". :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.