Gjest germimate Skrevet 22. desember 2012 Skrevet 22. desember 2012 Jeg savner moren min mye og det gjør vondt å se henne. Det er ett år siden hun fikk hjerneslag nå, og hun er sengeliggende 24/7. Ingen bedring :-( Hjerneslag er en fæl sykdom :-( 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 Skjønner deg godt. I tillegg blir jo slike ting veldig forsterket i julen. Vi har også sorg og mye sykdom rundt oss i julen, foreldrene mine er heller ikke hos oss. Men dette er jo livet, noen dør, noen lever, noen blir gamle, noen blir født... 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 Skjønner deg godt. I tillegg blir jo slike ting veldig forsterket i julen. Vi har også sorg og mye sykdom rundt oss i julen, foreldrene mine er heller ikke hos oss. Men dette er jo livet, noen dør, noen lever, noen blir gamle, noen blir født... Det er sant, Poncho God jul 0 Siter
Gjest Motherlove Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 Skjønner deg veldig godt. Var vondt å miste faren min, men å miste moren min vil være grusomt. Jeg håper hun overkommer dette, og at du vil ha hennes selskap i mange år som kommer. Ønsker deg en god jul. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 24. desember 2012 Skrevet 24. desember 2012 Skjønner deg veldig godt. Var vondt å miste faren min, men å miste moren min vil være grusomt. Jeg håper hun overkommer dette, og at du vil ha hennes selskap i mange år som kommer. Ønsker deg en god jul. God jul til deg også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.