Gjest bølger Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 http://www.aftenposten.no/meninger/sid/Var-glad-du-ikke-forstar-7060246.html Kom over denne artikkelen. Jeg er mye eldre enn den som har skrevet artikkelen, men kan si mye av det samme. 0 Siter
sportyjente 26 Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 Jeg kjenner meg mye igjen i den artikkelen. Holder skjult for de nærmeste at jeg sliter, går med smerten helt alene. Skammen er noe av det verste, skammen over å slite psykisk osv. De som ikke har prøvd dette, skal være så ufattelig glade for at de har sluppet å oppleve et liv med bare problem og smerte. 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 Jeg kjenner meg mye igjen i den artikkelen. Holder skjult for de nærmeste at jeg sliter, går med smerten helt alene. Skammen er noe av det verste, skammen over å slite psykisk osv. De som ikke har prøvd dette, skal være så ufattelig glade for at de har sluppet å oppleve et liv med bare problem og smerte. ''Pris din uvitenhet Og til slutt, dere som sier dere ikke skjønner hvorfor folk velger å ta livet sitt, ikke skjønner hvorfor folk selvskader og ikke skjønner hvorfor noe velger å gå på medisiner: Pris deg lykkelig over at du ikke har vært i den situasjonen og dermed ikke skjønner det. Virkelig. Vær glad for det. Men vær klar over at du ikke skjønner det. Det gjør livet mitt litt enklere.'' Jeg tror folk må selv oppleve det for å forstå det. Synes det var veldig bra skrevet. 0 Siter
sportyjente 26 Skrevet 23. desember 2012 Skrevet 23. desember 2012 ''Pris din uvitenhet Og til slutt, dere som sier dere ikke skjønner hvorfor folk velger å ta livet sitt, ikke skjønner hvorfor folk selvskader og ikke skjønner hvorfor noe velger å gå på medisiner: Pris deg lykkelig over at du ikke har vært i den situasjonen og dermed ikke skjønner det. Virkelig. Vær glad for det. Men vær klar over at du ikke skjønner det. Det gjør livet mitt litt enklere.'' Jeg tror folk må selv oppleve det for å forstå det. Synes det var veldig bra skrevet. ja, det tror jeg også.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.