Gå til innhold

Wellbutrin og beroligende

Anbefalte innlegg

Gjest En dårlig periode
Skrevet

Jeg har vært i kontakt med deg tidligere og endte opp med å få skrevet ut Wellbutrin. Det tror jeg var et rett valg, og jeg gleder meg til den begynner å virke (jeg er bare på dag 2 og har ingen egen erfaring med annet enn paraset..) Jeg har aldri tidligere hatt behov for hjelp, men kjærlighetssorgen er rett og slett altfor sterk til at jeg klarer å komme gjennom den alene. Nå har jeg og min eks bestemt oss for å kutte kontakten fullstendig, og det gjør meg rablende gal i perioder. Når savnet blir som sterkest, går jeg fram og tilbake i huset, er helt hvileløs, klarer ikke å sitte, og ender alltid opp med å sende henne lange meldinger som fornuften forteller at i hvert fall IKKE får henne tilbake (selv om jeg bare sier pene ting til henne). Jeg vet at det mest intense behovet for å kontakte henne går over etter en stund, og hun er "flink" til å ikke svare (noe jeg har bedt henne om), men finnes noe som i tillegg til Wellbutrin kunne hjulpet meg gjennom de mest intense savnperiodene, i hvert fall fram til jeg har blitt vant til å ikke ha kontakt?

Gjest En dårlig periode
Skrevet

NB! Jeg har ikke noe tro på at alt kan løses med piller, og jeg har absolutt ikke noe ønske om verken å ødelegge helsa mi med medisiner eller å bli avhengig av noe.. Men dette er rett og slett for vanskelig for meg..

Skrevet

NB! Jeg har ikke noe tro på at alt kan løses med piller, og jeg har absolutt ikke noe ønske om verken å ødelegge helsa mi med medisiner eller å bli avhengig av noe.. Men dette er rett og slett for vanskelig for meg..

Jeg bruker nå sobril i tillegg til wellbutrin. Det går greit for en periode, men jeg vil ikke anbefale det over lengre tid. Virkningen vil avta etterhvert og da må du øke for å få samme virkning, og er fort inne i en vond sirkel.

Skrevet

Jeg står på wellbutrin sammen med endel andre meds. Jeg har sobril liggende på lur, men passer på å ta det så sjeldent som mulig. Bare det å ha det i medisinskapet gir en beroligende effekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...