Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg litt i julen?

Anbefalte innlegg

Gjest God jul folks
Skrevet

Jeg er 29 år. Livet har ikke vært meg godt. Og som allt ikke var nok, jeg har fem spontan aborter bak meg, er sammen med en som bare lager kvalm å som er kjempesinnt, hvorfor jeg elsker han så høyt er et under. Men ja, jeg gjør det. Nå er jeg hos min familie. Å allt er bare galt for han..jeg krangler med han, å følelsen av å ødelegge julen er nærme. Om litt kommer foreldrene hans hit også. Vi har knivfront. Jeg løper rundt å vasker å rydder allt. Han bare sitter der med den hersens facebooken. Jeg er så lei. Dette er siste jul med han... Holder ikke ut. Men jeg ønsker ikke ødelegge julen nå. Det er flere her. Jeg spiser tabletter for å føle meg bedre, ingen barn ennå her. Å jeg sliter... Jeg tviholder på maska, å gråter i smug.dette som skal være en god tid. Får så fryktelig samvittighet.....ønsker ikke at jeg og han skal ødelegge julen... Jeg har tatt an til side, prøver snakke med han, men....han blir sååå forbanna, av ingen ting.skjønner ikke hva det feiler han!!!! Så, slik er nå julen. Trengte are lufte tankene litt. God jul.

Gjest Godt liv!
Skrevet

At du har holdt ut med en slik drittsekk skal du ha honnør for, men få et bedre liv ved å forlate han så fort som mulig.

Skrevet

Du elsker ham så høyt fordi du ikke tror du fortjener bedre? Spør deg selv hvorfor du elsker en som ikke er snill mot deg og vil deg vel?

IKKE blir gravid med denne mannen! Forslag til nyttårsforsett: Bryt med kjæresten og skap deg ditt eget liv der du etterhvert finner en mann som er verdt din kjærlighet. Han er der ute et sted :)

Skrevet

Hans dårlige humør er ikke ditt ansvar.

Har du mulighet for å få litt tid for deg selv, gå en tur, ta deg et bad eller lignende. Høres ut som du trenger litt ro og fred.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Kast han ut, og takk en elller annen for at du ikke har fått barn med han.

Skrevet

Hans dårlige humør er ikke ditt ansvar.

Har du mulighet for å få litt tid for deg selv, gå en tur, ta deg et bad eller lignende. Høres ut som du trenger litt ro og fred.

Høres ut som du har det bedre alene? Kast ham ut enten i romjula eller på nyåret

Det er ett ord som unge mennesker og spesielt kvinner ikke har lært seg: N E I !

Dette er ikke kjærlighet.Kjærlighet MÅ gå begge veier om dere skal ha noen framtid.Han kommer til å ødelegge deg om du ikke kaster ham ut.

Skrevet

Synd du ikke kom med dette innlegget for en uke siden - da hadde du hatt tid til å kaste ham ut i god tid før jul.

Du er sikker på at du elsker ham? Det er ikke det å ha noen der du elsker - ikke nødvendigvis ham? Hva skal du med en sånn drittsekk da? Nei - kast ham ut så fort som mulig og finn deg en mann som er snill, som elsker deg (det gjør ikke denne dusten!) og respekterer deg!

Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor folk på død og liv må vente til jula er over før de kan handle. Hvorfor pine seg igjennom et minutt mer lidelse er bortenfor min forstand.

Skrevet

Du fortjener noe langt bedre en dette. . Hvis du finner et rolig tidspunkt når du er alene med han, så si at du vil ha et alvorsord med han. Hvis han elsker deg like mye som du elsker han . ( noe jeg ikke helt skjønner men.. ) så burde han svare noe slikt som " je selvfølgelig, hva er det som plager deg kjære" Hvis du ikke blir møtt med kjærlig omtanke. så har jeg heller ingen annen råd å gi deg en det NHD kom med. KAST HAN UT ! så for han vise selb i ettertid hva han er god for.

• 3 uker senere...
Gjest tjatjatjaa
Skrevet

Jeg kommer aldri til å skjønne hvorfor folk på død og liv må vente til jula er over før de kan handle. Hvorfor pine seg igjennom et minutt mer lidelse er bortenfor min forstand.

ser poenget:) vi ønsker nok bare å ikke ødelegge noe. det handler jo ikke bare om meg. julen kommer fort, å det er heller ikke så gøy å gjøre julen til et sannt helvette...

Skrevet

ser poenget:) vi ønsker nok bare å ikke ødelegge noe. det handler jo ikke bare om meg. julen kommer fort, å det er heller ikke så gøy å gjøre julen til et sannt helvette...

Konklusjon: Du er fryktelig mye vennlig enn meg :-)

Har du pælmet han ut nå? Ny fresh start på 2013?

Skrevet

Konklusjon: Du er fryktelig mye vennlig enn meg :-)

Har du pælmet han ut nå? Ny fresh start på 2013?

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...