Gå til innhold

Utslett som sprer seg.

Anbefalte innlegg

Gjest Kvinne 16
Skrevet

Hei. Jeg er plaget med utslett på haken, som nå også har spredd seg til nedre del av kinnet mitt. Det er svært rødt, det klør og det flasser og det stikker litt ut av huden, som om det er hovent. Det er også små klumper i utslettet. Jeg har vært hos legen, og han sa jeg hadde akne, jeg har prøvd alle slags kremer osv som han har gitt meg og ingenting virker, dette er simpelthen ikke akne. Ingenting jeg gjør bedrer det. Jeg bruker ikke sminke på det utsatte område, jeg bruker kun en hudkrem for sensitiv hud. Denne har ikke fremkalt utslettet, da jeg ikke brukte den når utslettet kom. Hva tror du dette kan være?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det kan være eksem. Har du prøvd hydrokortison salve?

Gjest Doktoronlise
Skrevet

Kan det være stressutslett? Der hjelper det lite med kremer osv, du må rett og slett ta det med ro - dvs, ikke stresse eller kave deg opp over ting! :) Prøv.

Skrevet

Jeg også hadde utslett en gang i ansiktet som lignet på kviser. Ved hjelp av Mildioson Lipid (reseptfritt) for svant det rimelig fort :-)

Skrevet

Det kan være eksem. Har du prøvd hydrokortison salve?

Jeg har prøvd hydrokortison salve, dette gjorde utslettet verre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...