Gå til innhold

Gode råd for et bedre liv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Bortsett fra punkt 3 så klarer mine barn seg fullstendig,

Når det gjelder punkt 3 smiler vi og bruker høflighetsprinsippene så det er bare inni oss floken sitter.

Derfor går det meste bra når man har asperger syndrom og ellers er normal og bukker er høflig og vet reglene :-)

Nå er jeg trøtt sliten, ør i hodet av vin og likør, og mer skal det bli...

Og enda mere pakker måtte jo bare få 10 min pustepause.

God jul fra meg som er sliten av både alkohol men også av, gjort så mye, pakket så mange pakker, bakt så mange kaker, skrevet så mange kort, elsket så mye, store og små og strøket så mange skjorter og laget så mye julemat, likevel rakk jeg messen kl 15.00 og til og med julenisen ringte på, for her i huset tror man ikke lenger bare på Gud :-)

Skrevet

Jeg kjenner en som ikke lærte disse "reglene". Hun gikk ut i livet og trodde at alt var okey. Hun fikk kjeft for alt hun gjorde, men hun skjønte ikke hvorfor? Hvorfor var de andre så sinte på henne hele tiden? Hva gjorde hun galt? Ingen forklarte henne dette. Istedet begynte de å mobbe henne og håne henne på det groveste. Hun skjønte fortsatt ikke hva som var galt med henne? For det måtte jo være noe? Så ble hun misbrukt, av flere, hun trodde dette var normalt, ingen hadde jo fortalt at dette ikke var greit? Hun hadde ingen grenser og ble brukt av flere. Hun lærte den "tunge skolen", fikk ingenting fra hjemmet, men fikk lære det på "kroppen".

Jeg håper at foreldre idag er flinkere til å se og sette grenser for barna sine.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...