Gondor Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Skrevet 25. desember 2012 Bra! Du har gjort det rette :-) Men hva med deg da? Jeg hadde inntrykk av at du sjonglerer litt med meds du og? 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Men hva med deg da? Jeg hadde inntrykk av at du sjonglerer litt med meds du og? Jo, men det har gått fint, har ikke kuttet ut. Skal prøve på nyåret, hadde vært fint uten medisiner. 0 Siter
Gondor Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Skrevet 25. desember 2012 Jo, men det har gått fint, har ikke kuttet ut. Skal prøve på nyåret, hadde vært fint uten medisiner. Heldige du. Lykke til videre! 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Heldige du. Lykke til videre! Takk, det går nok bra med meg for jeg har kontroll :-) Håper det går bra med deg også, lykke til du og 0 Siter
Gondor Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Skrevet 25. desember 2012 Takk, det går nok bra med meg for jeg har kontroll :-) Håper det går bra med deg også, lykke til du og Takk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.