Gå til innhold

Hodepine

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har blitt plaget av hodepine i mange år nå og kjenner meg lei. Legene har ikke gitt meg no hjelp! Jeg får veldig vondt i hodet dagen etter jeg har drukket alkohol. Jeg får ofte utbrudd av hodepine en gang i uken helt uten videre. Får hodepine når jeg skrifter fra kaldt til varmt hurtig eller omvendt. Jeg kan få hodepine av varme, fysisk aktivitet, stress og sterk sol. Det sies jo at hodepine kommer av stiv nakke, det har jeg. Men så har jeg også noen "klumper" rundt på hodet som likker under huden. Det gjør ikke vondt å ta på dem, men det er skummelt. En ligger like bak øret, en ved halsen og en bak i hodet. Kan dere vær så snill å hjelpe meg, er redd.

Gjest God bedring !
Skrevet

Slik har jeg det også. Fikk tatt MR, funn i nakke men ingenting blir gjort. Jeg må leve med mine smerter. Håper du får en god utredning, fint om du forteller hva, det er nok i manges interesse.

Skrevet

Har du vært hos legen? Det er der du bør begynne. Hodepine er fryktelig, å man kan bli veldig så redusert når man har en slik plage. Jeg har selv hodepine og gikk lenge før jeg kontaktet lege. Det viste seg at jeg hadde migrene, og jeg er nå mye bedre, takket være riktig medisiner.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...