Gå til innhold

Vet de at det er jul? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Feirer muslimer jul?

Det varierer... Men det var altså ikke det som var poenget med å legge ut denne linken ;)

Skrevet

Og her sitter jeg og er stappmett med gulvvarmen på full guffe.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror ikke de bekymrer seg for om noen skal ringe på kl. 15, eller om BMI stiger med 0,1.

Skrevet

Hei!

Det er fordelen ved å vokse opp i dag, man vet , man forholder seg til, man tenker og bryr seg.

Teknologi og Internet har banet vei for en bedre verden, og med bedre muligheter.

Skrevet

Ja, vi har det godt.

Jeg har syntes fryktelig synd på meg selv i jula fordi jeg for første gang har vært nødt til å feire uten sønnen min. Helt til jeg satte meg ned og leste de hjerteskjærende historiene fra barnemassakeren. Da våknet jeg. Jeg har i alle fall en frisk, sprell levende og lykkelig unge, og kan ikke sitter her og sutre bare fordi julen ikke ble det helt store i år. Vi har godt av å løfte blikket. Vi burde huske på å gjøre det litt oftere i grunnen. God jul, togli!:)

Skrevet

Og her sitter jeg og er stappmett med gulvvarmen på full guffe.

Ja... samme her....

Skrevet

Jeg tror ikke de bekymrer seg for om noen skal ringe på kl. 15, eller om BMI stiger med 0,1.

Nettopp! Det ble en del klagetråder her om det ene og andre.. så litt greit å bli påminna om livet utenfor vår egen sfære....

Skrevet

Litt av noen kontraster her i verden ja, urettferdig :-(

Skrevet

Ja, vi har det godt.

Jeg har syntes fryktelig synd på meg selv i jula fordi jeg for første gang har vært nødt til å feire uten sønnen min. Helt til jeg satte meg ned og leste de hjerteskjærende historiene fra barnemassakeren. Da våknet jeg. Jeg har i alle fall en frisk, sprell levende og lykkelig unge, og kan ikke sitter her og sutre bare fordi julen ikke ble det helt store i år. Vi har godt av å løfte blikket. Vi burde huske på å gjøre det litt oftere i grunnen. God jul, togli!:)

Jeg har også min første jul uten ungene, men det går heldigvis helt fint :) Riktig god jul til deg også :)

Skrevet

Hei!

Det er fordelen ved å vokse opp i dag, man vet , man forholder seg til, man tenker og bryr seg.

Teknologi og Internet har banet vei for en bedre verden, og med bedre muligheter.

Ja, det er viktig å se det positive i utviklingen :)

Skrevet

Det varierer... Men det var altså ikke det som var poenget med å legge ut denne linken ;)

Når muslimer i ikke kristne land ikke feirer jul, har de heller ikke noen relasjoner til de kristne høytidsdager. Dermed blir spørsmålet helt irrelevant.

Gjest germimate
Skrevet

Når muslimer i ikke kristne land ikke feirer jul, har de heller ikke noen relasjoner til de kristne høytidsdager. Dermed blir spørsmålet helt irrelevant.

Poenget med denne tråden var vel at vi glemmer hvor bra vi har det her i Norge... :)

Skrevet

Glem overskriften da... den var mer myntet på oss og vårt forburkssamfunn og klager over det ene og det andre. Poenget var det triste jeg linka til.... men ikke alle greier å ta slikt innover seg, evt bryr de seg ikke fordi det jo ikke gjelder dem eller deres nærmeste.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...