Gjest togli Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Å bli født i Norge er som å vinne førstepremien i lotto.... http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10056731 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Feirer muslimer jul? Det varierer... Men det var altså ikke det som var poenget med å legge ut denne linken 0 Siter
Gondor Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Og her sitter jeg og er stappmett med gulvvarmen på full guffe. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Jeg tror ikke de bekymrer seg for om noen skal ringe på kl. 15, eller om BMI stiger med 0,1. 0 Siter
mrxx Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Stakkars folk. Utrolig hvilke forskjellige liv vi lever. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Hei! Det er fordelen ved å vokse opp i dag, man vet , man forholder seg til, man tenker og bryr seg. Teknologi og Internet har banet vei for en bedre verden, og med bedre muligheter. 0 Siter
tonie Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Ja, vi har det godt. Jeg har syntes fryktelig synd på meg selv i jula fordi jeg for første gang har vært nødt til å feire uten sønnen min. Helt til jeg satte meg ned og leste de hjerteskjærende historiene fra barnemassakeren. Da våknet jeg. Jeg har i alle fall en frisk, sprell levende og lykkelig unge, og kan ikke sitter her og sutre bare fordi julen ikke ble det helt store i år. Vi har godt av å løfte blikket. Vi burde huske på å gjøre det litt oftere i grunnen. God jul, togli! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Og her sitter jeg og er stappmett med gulvvarmen på full guffe. Ja... samme her.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Jeg tror ikke de bekymrer seg for om noen skal ringe på kl. 15, eller om BMI stiger med 0,1. Nettopp! Det ble en del klagetråder her om det ene og andre.. så litt greit å bli påminna om livet utenfor vår egen sfære.... 0 Siter
stjernestøv Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Litt av noen kontraster her i verden ja, urettferdig :-( 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Ja, vi har det godt. Jeg har syntes fryktelig synd på meg selv i jula fordi jeg for første gang har vært nødt til å feire uten sønnen min. Helt til jeg satte meg ned og leste de hjerteskjærende historiene fra barnemassakeren. Da våknet jeg. Jeg har i alle fall en frisk, sprell levende og lykkelig unge, og kan ikke sitter her og sutre bare fordi julen ikke ble det helt store i år. Vi har godt av å løfte blikket. Vi burde huske på å gjøre det litt oftere i grunnen. God jul, togli! Jeg har også min første jul uten ungene, men det går heldigvis helt fint Riktig god jul til deg også 0 Siter
Gjest togli Skrevet 25. desember 2012 Skrevet 25. desember 2012 Hei! Det er fordelen ved å vokse opp i dag, man vet , man forholder seg til, man tenker og bryr seg. Teknologi og Internet har banet vei for en bedre verden, og med bedre muligheter. Ja, det er viktig å se det positive i utviklingen 0 Siter
Liljana Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Det varierer... Men det var altså ikke det som var poenget med å legge ut denne linken Når muslimer i ikke kristne land ikke feirer jul, har de heller ikke noen relasjoner til de kristne høytidsdager. Dermed blir spørsmålet helt irrelevant. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Når muslimer i ikke kristne land ikke feirer jul, har de heller ikke noen relasjoner til de kristne høytidsdager. Dermed blir spørsmålet helt irrelevant. Poenget med denne tråden var vel at vi glemmer hvor bra vi har det her i Norge... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Når muslimer i ikke kristne land ikke feirer jul, har de heller ikke noen relasjoner til de kristne høytidsdager. Dermed blir spørsmålet helt irrelevant. Glem overskriften da... den var mer myntet på oss og vårt forburkssamfunn og klager over det ene og det andre. Poenget var det triste jeg linka til.... men ikke alle greier å ta slikt innover seg, evt bryr de seg ikke fordi det jo ikke gjelder dem eller deres nærmeste. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.