Gå til innhold

Medisiner ,Massedrapsmenn ,slutte eller ei.

Anbefalte innlegg

Gjest Hva_skal_jeg_gjøre_nå
Skrevet

http://www.wnd.com/2012/12/psych-meds-linked-to-90-of-school-shootings/

'

Dette skremmer meg,Vet jeg aldri ville gjort noe sånt men familien min er nå skeptisk,Farlige medisner dette er noe som går igjen.

Disse medisinene har reddet livet mitt så vil ikke slutte på de tror jeg. Kanskje jeg egentlig burde trappe ned men jeg er redd for å bli dårlig igjen. Før pleide jeg å se på andre og være fullstendig sjokkert over hvordan folk kllarte de kravene som det stilles for å leve i et samfunn eller til å ha et godt liv. Jeg var overbevist om at dette gode livet var helt uten rekkevidde for meg i mange mange mange år.

Så fant jeg endelig noe som virket for meg kombinert med terapi,og basic ting for meg som døgnrytme,mindre alkohol,trening,sosiale relasjoner og et meningsfyllt arbeid.

Jeg får fortsatt mine knekker hvor jeg føler ting er svart og håpløst innimellom men de er kortvarige og går fort over så lenge jeg ikke finner på noe destruktivt og dumt i denne perioden..Som også kan skje en sjelden gang. Jeg har et ganske så godt liv nå men føler jeg fortsatt balanserer på en slags line ganske ofte og er redd for å miste "friskheten" min.

Det er også dessverre et faktum at for mange mange år siden utagerte og oppførte meg som en tulling da jeg var på det psykeste.Da gikk jeg på noen andre AD men den funket ikke. Og jeg drakk ganske mye på den tiden samtidig.

Hvis jeg virkelig vil legge denne perioden bak meg (den som er mange år tilbake. burde jeg kanskje sliutte på mediisner . Som et slags siste farvel med psykatrihverdagen og at jeg kunne ha stoltheten at jeg faktisk er frisk og ikke trenger medisiner lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...