Gå til innhold

NHD

Gjest drittlei.no

Anbefalte innlegg

Gjest drittlei.no
Skrevet

Hva synes du om nicket mitt? Og om meg? Synes du jeg er rar?

Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dette er så viktig for deg..?

Jeg bruker Nikket: "Olav Femte". Er det noe bedre?

Skrevet

Vel jeg tok "Olav Femte" etter en Norsk Spillefilm fra 1973.

Olav Femte skal bygge hus, man alt går galt...noe det ofte gjør i psykriatien....Synes dette passet bra ...Mange av dere har sikkert sett filmen. Norsk komedie på sitt beste !!

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om filmen før du beskrev den nå. Men det høres jo ut som om du har en god dose selvironi, så for meg gir det ingen negative assosiasjoner, synes bare det er morsomt... Drittlei.no derimot, gjør ikke akkurat at jeg får lyst til å lese de innleggene... orker ikke hvis folk bare velter ut negativitet.Og når han i tillegg driver å kritiserer Madelenemie som han gjorde tidligere, så mister jeg respekten. Jeg synes Madelenemie skriver veldig fine og reflekterte innlegg som jeg synes er veldig nyttig å lese. Føler selv at jeg har lært veldig mye om asberger, og fått en veldig stor respekt for mennesker som har den diagnosen. Vi er jo her for å hjelpe og støtte hverandre , er vi ikke? Og når han i tillegg er så opptatt av hva NHD synes om seg selv, ja, jeg skjønner bare ikke poenget. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg skriver i dette emnet, men jeg blir jo nyskjerrig på hva folks motivasjon for å spørre om det er. Uten at drittlei.no noen gang har spurt meg om min mening, jeg bare tok meg den frihet :)

Skrevet

Jeg hadde aldri hørt om filmen før du beskrev den nå. Men det høres jo ut som om du har en god dose selvironi, så for meg gir det ingen negative assosiasjoner, synes bare det er morsomt... Drittlei.no derimot, gjør ikke akkurat at jeg får lyst til å lese de innleggene... orker ikke hvis folk bare velter ut negativitet.Og når han i tillegg driver å kritiserer Madelenemie som han gjorde tidligere, så mister jeg respekten. Jeg synes Madelenemie skriver veldig fine og reflekterte innlegg som jeg synes er veldig nyttig å lese. Føler selv at jeg har lært veldig mye om asberger, og fått en veldig stor respekt for mennesker som har den diagnosen. Vi er jo her for å hjelpe og støtte hverandre , er vi ikke? Og når han i tillegg er så opptatt av hva NHD synes om seg selv, ja, jeg skjønner bare ikke poenget. Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor jeg skriver i dette emnet, men jeg blir jo nyskjerrig på hva folks motivasjon for å spørre om det er. Uten at drittlei.no noen gang har spurt meg om min mening, jeg bare tok meg den frihet :)

Filmen Olav Femte snakker om heter Norske byggeklosser. :o)

Skrevet

Filmen Olav Femte snakker om heter Norske byggeklosser. :o)

Norske Byggeklosser fra 1973. Stemmer det.

Gjest drittlei.no
Skrevet

Kan jeg spørre hvorfor dette er så viktig for deg..?

Det er ikke viktig i det hele tatt, egentlig. Var vel bare ute etter å få bekreftet at jeg er en rar idiot, hehe

Men skal jeg fortsette her, er det vel best å bytte nick.

Skrevet

Det er ikke viktig i det hele tatt, egentlig. Var vel bare ute etter å få bekreftet at jeg er en rar idiot, hehe

Hva med: "Kom igjen".

Skrevet

Du er ikke en rar idiot, du er bare litt negativ

Kult hvis du heter drittlei.no, men er positiv og støttende ;)

Bare et forslag =)

Skrevet

''Men skal jeg fortsette her, er det vel best å bytte nick.''

Det tror jeg vil være lurt av deg å gjøre.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nicket er kanskje noe situasjonsbestemt. Deg vet jeg ingenting om.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg liker ikke at du bruker det nicket. Olav V var en Konge mange satte svært stor pris på. At du misbruker hans navn, setter jeg liten pris på.

Skrevet

Vel jeg tok "Olav Femte" etter en Norsk Spillefilm fra 1973.

Olav Femte skal bygge hus, man alt går galt...noe det ofte gjør i psykriatien....Synes dette passet bra ...Mange av dere har sikkert sett filmen. Norsk komedie på sitt beste !!

Synes den filmen var kjedelig :-0

Skrevet

Jeg liker ikke at du bruker det nicket. Olav V var en Konge mange satte svært stor pris på. At du misbruker hans navn, setter jeg liten pris på.

''Jeg liker ikke at du bruker det nicket. Olav V var en Konge mange satte svært stor pris på. At du misbruker hans navn, setter jeg liten pris på.''

"Misbruker hans navn"? 'Olav femte' har ifølge han sjøl henta nicket fra en film fra 70-tallet, syns det er artig, jeg.

Det er forresten ikke lett å finne nick som ikke er brukt her på DOL. Mitt nick stammer også fra en film, men den er så liten & sær at ingen reagerer ;-)

Gjest Gartner Treholt
Skrevet

''Jeg bruker Nikket: "Olav Femte". Er det noe bedre?''

Fint nick det.

Skrevet

''Jeg liker ikke at du bruker det nicket. Olav V var en Konge mange satte svært stor pris på. At du misbruker hans navn, setter jeg liten pris på.''

"Misbruker hans navn"? 'Olav femte' har ifølge han sjøl henta nicket fra en film fra 70-tallet, syns det er artig, jeg.

Det er forresten ikke lett å finne nick som ikke er brukt her på DOL. Mitt nick stammer også fra en film, men den er så liten & sær at ingen reagerer ;-)

Jeg syns du har et veldig fint nick:-)

Skrevet

Tror ikke nhd henger med i svingene ;)

Er jo ikke kong olav det er snakk om...

Skrevet

Jeg kjente en sint og rusa fyr en gang som het Nils. Jeg liker ikke at du bruker det nicket. Dessuten minner Dahl meg om berg- og dalbaner, og det gjør meg svimmel. Og Håvard var en fotballgutt. Det blir jeg sliten av å tenke på.

På tide å bytte nick?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...