Gjest En litt ensom mann Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Finnes det noe bra nettsteder kun for sosialt treff? Facebook har jeg gitt opp, så jeg vil forsøke å se om det finnes noe annet. 0 Siter
fineline Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Møteplassen, sukker.no og mange flere. 0 Siter
Gjest Ikke sikker jeg altså:) Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Møteplassen, sukker.no og mange flere. Men dette er vel sjekkesteder? Han var kun ute etter noe sosialt... 0 Siter
fineline Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Men dette er vel sjekkesteder? Han var kun ute etter noe sosialt... Er det en forskjell? 0 Siter
Gjest Ikke sikker jeg altså:) Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Er det en forskjell? Ja, det må da være en stor forskjell. Viss jeg ønsker å være sosial med noen så betyr det IKKE at jeg vil på date! Trøste og bære..... 0 Siter
fineline Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Ja, det må da være en stor forskjell. Viss jeg ønsker å være sosial med noen så betyr det IKKE at jeg vil på date! Trøste og bære..... Det er mange på sjekkestedene som ønsker å treffe andre. Det er ikke alle som ønsker å hoppe i halmen med en gang. Jeg forstår ikke hvorfor det er så vanskelig. Les igjennom profilene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.