Gå til innhold

Lengter etter mørke

Anbefalte innlegg

Gjest blackboy
Skrevet

Lengter sånn sinnsykt etter å få lov til å trappe ned medisiner igjen, har nå stått på de i tre år. Jeg lengter etter stemmene og mørket. Det er som røyk, som en god venn. Lengter etter å høre de velkjente stemmene som vekker meg om natta å visker i øret mitt.

Skrevet

Hadde det ikke vært bedre å snakke med et annet menneske?

Selv liker jeg å gå meg lengre turer når jeg er nedfor, det er god medisin.

Skrevet

Lengter etter lyset jeg :-)

Mørket, hva er det å savne?

Gjest blackboy
Skrevet

Lengter etter lyset jeg :-)

Mørket, hva er det å savne?

Jo da, enig i det med lyset. Lyset vil jeg komme til når jeg er død. I mellomtiden vil jeg oppsøke mørket, elsker spenningen og alle skikkelsene som befinner seg i mørket. Alle åndene osv. :)

Skrevet

Jo da, enig i det med lyset. Lyset vil jeg komme til når jeg er død. I mellomtiden vil jeg oppsøke mørket, elsker spenningen og alle skikkelsene som befinner seg i mørket. Alle åndene osv. :)

Tror lyset/lysene jeg ser når jeg ikke tar medisiner er ånder og engler :)

Det er glede :-)

Tror når det er mørke er det lave frekvenser ute og går, men så lenge du ikke blir redd er det jo ok. Skal du slutte med medisiner?

Gjest blackboy
Skrevet

Tror lyset/lysene jeg ser når jeg ikke tar medisiner er ånder og engler :)

Det er glede :-)

Tror når det er mørke er det lave frekvenser ute og går, men så lenge du ikke blir redd er det jo ok. Skal du slutte med medisiner?

Ja tenkte jeg skulle slutte. Men vet ikke når enda. Det er jo så utrolig spennende :). Jeg er så veldig tiltrukket av stemmeverdenen. Psykiaterne skjønner jo ikke noe av dette her, de tenker bare ut i fra seg selv og tror at man må leve som dem for å være lykkelige.

Skrevet

Ja tenkte jeg skulle slutte. Men vet ikke når enda. Det er jo så utrolig spennende :). Jeg er så veldig tiltrukket av stemmeverdenen. Psykiaterne skjønner jo ikke noe av dette her, de tenker bare ut i fra seg selv og tror at man må leve som dem for å være lykkelige.

Jeg er tiltrukket av åndeverden, nei de forstår ikke dette. Best å holde det for seg selv, ulempen er om en blir dårlig. Men det skjer jo nødvendigvis ikke :-)

Lykke til ;-)

Skrevet

Kanskje du kan finne en privatpraktiserende psykiater som er mer åpen for å redusere medisiner i samarbeid med deg og snakke om de åndelige opplevelsene i samtaleterapi.

Skrevet

Kanskje du kan finne en privatpraktiserende psykiater som er mer åpen for å redusere medisiner i samarbeid med deg og snakke om de åndelige opplevelsene i samtaleterapi.

Det synes jeg er en meget god ide.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...