Gå til innhold

Tilvending

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at en kan tilvendes ap? La oss si at man begynner med 2 mg av et eller annet ap. Det funker for en stund, men så må man øke til f.eks 4 mg fordi det ikke funker lenger. Og slik kan man fortsette. Er det sånn?

Skrevet

Det er ikke min erfaring hverken med gamle eller nye antipsykotika.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Nei, det er sjelden en må øke dosen ved regelmessig bruk. Ved en økt sykdomsintensitet hender det at dosen må økes.

Om en slutter med AP og deretter pådrar seg et tilbakefall, er det ikke sjelden at dosen må økes - varig.

hidi, the scorpion
Skrevet

Nei, det er sjelden en må øke dosen ved regelmessig bruk. Ved en økt sykdomsintensitet hender det at dosen må økes.

Om en slutter med AP og deretter pådrar seg et tilbakefall, er det ikke sjelden at dosen må økes - varig.

''Om en slutter med AP og deretter pådrar seg et tilbakefall, er det ikke sjelden at dosen må økes - varig.''

Håper ingen slutter brått på AP, om jeg glemmer tablettene en dag eller to, så blir jeg skikkelig svimmel og føler meg uvel.

Jeg har kronisk sykdom, og AP hjelper meg til ikke å bli så depressiv.

Skal man slutte med AP, så bør en absolutt følge NHD sine råd.

Skrevet

Jeg opplever at økt sykdomsintensivitet gjør at jeg må øke dosen. Kanskje jeg skal begynne å tro at det jeg svelger unna ikke er sukkertøy?

Skrevet

Tror ikke det gjelder ap men benzo.

Hva er din egen erfaring stjernestøv? Regner med at du har erfaring med begge?

Skrevet

Hva er din egen erfaring stjernestøv? Regner med at du har erfaring med begge?

På benzo måtte jeg øke og det ble mer og mer, på ap har jeg klart meg lenge på lav dose.

Skrevet

På benzo måtte jeg øke og det ble mer og mer, på ap har jeg klart meg lenge på lav dose.

Jeg har måtte øke ap, men jeg lurer på om det ikke skyldes at jeg stod på for lite i utgangspunktet.

Skrevet

Jeg har måtte øke ap, men jeg lurer på om det ikke skyldes at jeg stod på for lite i utgangspunktet.

Du stod sikkert på for lite i utganspunktet da ja, det er iallefall ikke noe man trenger mer og mer av.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...