Mihra Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Jeg har bipolar lidelse. Har vært symptomfri i flere år. De siste dagene er det bitt tydelig at jeg er i ferd med å bli manisk. Jeg bruker Lithium. Har fulgt opp dette på vanlig måte. Avtalen med behandler i way-back-when var å ta benzo første døgn med hevet stemningsleie (prøvde det i går) og 5 mg Zyprexa ved hevet stemningsleie over 2 døgn. Jeg har nå vært i skapet og funnet pakken. Det er smeltetabletter som gikk ut på dato i september 2010. De har vært oppbevart rett ved kondenstørketrummelen hele tiden, og har nok vært varmet opp til minst 50 grader flere hundre ganger. Skal jeg tørre å prøve meg på å ta en likevel? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 27. desember 2012 Skrevet 27. desember 2012 Du kan trygt prøve dem :-) 0 Siter
Mihra Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Skrevet 27. desember 2012 Du kan trygt prøve dem :-) Takk:-) Allerede effektuert! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.