Gå til innhold

NHD: Wellbutrin

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi de må tas til fast tid!

Ikke si at jeg ikke tar ansvar :(

Wellbutrin må da ikke tas på nøyaktig samme klokkeslett hver dag. Om du ikke har tatt dem klokka åtte om morgenen, så kan du vel ta dem klokka ti?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan ta dem når du står opp.

Skrevet

Legg inn alarm på mobilen din kl. 8 og kl. 20. Og sørg for å ha et par piller i en liten eske i veska i tilfelle du ikke er hjemme.

Skrevet

For meg er det enten eller. Enten bruker jeg medisinen og tar den fast, eller så bruker jeg den ikke. Effekten blir vel ikke bra om du tar den av og til. Det er sikkert en grunn til at man skal ta den hver dag. Det gunstigste hadde jo selvsagt vært 1 pille i året :-)

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Vet du, jeg skal fra i kveld av teste dette ut og ta den på kveld sammen med de andre.

Husker jeg riktig har du skrevet at det ikke gjør noe å ta den på kveld (bortsett fra at det kan påvirke søvnen).

Det er jo ikke verre enn at jeg går tilbake til å ta den på dag hvis det viser seg at det ødelegger nattesøvnen.

Nettopp :-)

Gjest germimate
Skrevet

3 netter med inntak av Wellbutrin på kveld og jeg sover like godt :)

Gjest germimate
Skrevet

Jeg sover fortsart like bra, men det tar lang tid før jeg sovner fordi jeg er urolig og har hjertebank. Er det en sammenheng her og hvor lenge skal jeg evaluere dette?

Gjest poncho
Skrevet

Jeg sover fortsart like bra, men det tar lang tid før jeg sovner fordi jeg er urolig og har hjertebank. Er det en sammenheng her og hvor lenge skal jeg evaluere dette?

Når jeg startet med w, (tok den alltid om morgenen), var jeg mye mere urolig om natta, hadde også mye mareritt. Dette ga seg gradvis, tror kanskje i løpet av en måned.

Gjest germimate
Skrevet

Jeg får bare slutte med det for jeg får for lite søvn, det kan ikke fortsette slik. Jeg vet jo ikke om dette er forbigående eller om det er at medisinen er nødt til å tas på dag. Jeg har null peiling på dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...