Gå til innhold

NHD- Stoppe i tide..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en lang historie med misbruk av Imovane. I natt sprakk jeg og tok en Imovane 7,5 mg. Fikk tak i Imovane i går.. Som jeg kjenner meg selv så kommer jeg bare til å øke og øke dosen dersom jeg fortsetter..

Har lyst, men vet ikke om jeg klarer "å stoppe" nå..

Tips..?

Skrevet

Ta en drikk alkohol. Mye bedere for nervene og lovlig..

Gjest evegelanen
Skrevet

Du har noen utrolig lite konstruktive forslag!

Skrevet

''Ta en drikk alkohol. Mye bedere for nervene og lovlig..''

Bare ikke skriv på DOL etterpå...

Skrevet

Det kan jeg ikke fordi jeg bruker medisner som er uforenelig med alkohol..

Gjest sprukken
Skrevet

Ikke hør på Olav Femte.

"Det er lov å sprekke, men det er ikke lov å bli i sprekken". Nå har du vært så uheldig å ta en. Det kan skje, det som teller er jo hva du bestemmer deg for å gjøre fremover. Du kan bestemme deg for at "dette var kjipt, men jeg er sterk og kan la være å ta flere" eller du kan bestemme deg for at den ene har ødelagt alt og at det er like greit å bare fortsette. Jeg er sikker på at du klarer å unngå å bli i sprekken, du må bare velge det og så stå fast ved valget. Når trangen kommer, utsett det. Sett på vaskemaskinen, lag et knekkebrød med noe godt, les avisen eller sett på noe musikk. Kjenn på styrken det gir deg at du kan vente, at du ikke gir etter. Tenk så godt det vil være når du vet at du kan stå imot:-)

Skrevet

Ikke hør på Olav Femte.

"Det er lov å sprekke, men det er ikke lov å bli i sprekken". Nå har du vært så uheldig å ta en. Det kan skje, det som teller er jo hva du bestemmer deg for å gjøre fremover. Du kan bestemme deg for at "dette var kjipt, men jeg er sterk og kan la være å ta flere" eller du kan bestemme deg for at den ene har ødelagt alt og at det er like greit å bare fortsette. Jeg er sikker på at du klarer å unngå å bli i sprekken, du må bare velge det og så stå fast ved valget. Når trangen kommer, utsett det. Sett på vaskemaskinen, lag et knekkebrød med noe godt, les avisen eller sett på noe musikk. Kjenn på styrken det gir deg at du kan vente, at du ikke gir etter. Tenk så godt det vil være når du vet at du kan stå imot:-)

Tusen takk for fint svar! Det gir meg mot til å unngå nytt misbruk!

Takk :-)

Skrevet

Du har noen utrolig lite konstruktive forslag!

Du mener det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...