Gjest hva er dette? jul igjen Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Er plaget med hodepine, opplever vel dette ca hver 6 uke.. (husker ikke helt..) Hodepinen er vond og plagsom og "kommer og går" litt.. ( sitter ikke bare i en halvdel av hodet..) Hodepinen varer alltid i 3 dager.. Hva er dette? Noen med erfaringer eller hørt om dette? Tuuuusen takk hvis du kan svare! 0 Siter
Gjest precis Skrevet 28. desember 2012 Skrevet 28. desember 2012 Kan det være noe hormonelt, i forbindelse med eggløsning eller mens? (om du er kvinne da). Ellers er vel hodepine noe av det som er vanskligst å finne ut av og årsakene er mange: stress, bihuleproblematikk, migrenerealtert, synsproblemer, røykerelatert osvosv. 0 Siter
Gjest hoodie Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Høres ut som migrene eller, som precis sier, hormonrelatert om du er kvinne. Overskriften fikk meg til å tenke, åh, heldige menneske! Hodepine i bare 3 dager! Da jeg har det daglig, på 12. året, etter en skade. Men så forstod jeg at det ikke bare var 3 dager, men 3 dager "i slengen" God bedring!! 0 Siter
Gjest minnah Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Det finnes veldig mange typer hodepine (stresshodepine, nakkehodepine, migrene, osv) med maaaange ulike årsaker. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.