Gå til innhold

Spiseforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Gjest Jens Jon
Skrevet

Hei. Jeg er en 17 år gammel gutt, og jeg lurer på noe, dette går helt sikkert under kategorien tenåringsproblemer. Hver gang jeg får følelser eller er forelsket i noen og skal ut på date med denne jenten, så klarer jeg ikke spise. Jeg kan være utorlig sulten rett før vi møtes, men når vi møtes, bestiller mat, og når jeg ser maten og skal til å spise, så klarer jeg ikke... Det føles som om noe blokker maten, føles som om jeg kommer til å kaste opp med en gang jeg svelger maten. Det er utrolig flaut og irriterende. Når jenten ikke er i nærheten av meg, så spiser jeg som bare det, veldig sundt og mye, men når hun er i nærheten, føler jeg meg kvalm og klarer ikke spise. Noe som kan hjelpe mot dette? Noe medisin eller tips? Takk skal du ha. : )

Skrevet

Sånn hadde jeg det også når jeg var tenåring. Det gikk over av seg selv når jeg ble eldre. Det var utrolig ille første gang en gutt inviterte meg på pizza på resturant. Jeg fikk ikke ned en bit. Uff.

Skrevet

Jeg tror det er ganske normalt egentlig? Selv kan jeg nesten bli sånn når jeg er forelska også, selv om jeg er over dobbelt så gammel som deg ;) Jeg klarer dog å spise, men mister matlysten og spiser veldig lite ;)

Du klarer vel å spise et pizzastykke? Små biter osv? Trøsten er at det nok går over når den første nervøsiteten og forelskelsen roer seg :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...