Gjest depper Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Flere enn oss som tilbringer nyttårsaften hjemme med kun familien? Føler alle andre feirer med venner, og har avtaler om dette gjort for 100 år siden :/ Savner det fellesskapet. 0 Siter
stjernestøv Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Her, ser frem til en stille feiring :-) 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har ikke forhørt meg om hva venner gjør. Andre år har jeg invitert noen av dem hit, andre år har vi blitt invitert bort. Men i år har vi mest lyst a en stille feiring. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi blir 17 til bords! (men hysj... ikke si det til noen ) Vi blir bare familie - mine foreldre og søstre med familier, samt meg og barna + ei gammeltante Vet ikke hvor gammel du er, men det er jo ofte slik at når man får egne barn, så feirer man nyttårsaften sammen med dem - og da er det ikke alltid det passer å feire med venner (ulik familiesituasjon etc). Hvis du har Facebook, kan du jo skrive på veggen din "Hm.. må vel begynne å planlegge hva jeg skal gjøre på nyttårsaften!" - og håpe på at noen tenker at akkurat DEG skulle de invitert 0 Siter
Gjest sangsol Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi blir 17 til bords! (men hysj... ikke si det til noen ) Vi blir bare familie - mine foreldre og søstre med familier, samt meg og barna + ei gammeltante Vet ikke hvor gammel du er, men det er jo ofte slik at når man får egne barn, så feirer man nyttårsaften sammen med dem - og da er det ikke alltid det passer å feire med venner (ulik familiesituasjon etc). Hvis du har Facebook, kan du jo skrive på veggen din "Hm.. må vel begynne å planlegge hva jeg skal gjøre på nyttårsaften!" - og håpe på at noen tenker at akkurat DEG skulle de invitert Høres koselig ut. :-) Har faktisk aldri feiret nyttår sammen med så mye familie, noe som skyldes av familien er spredt over hele landet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Høres koselig ut. :-) Har faktisk aldri feiret nyttår sammen med så mye familie, noe som skyldes av familien er spredt over hele landet. Her er vi heldige siden foreldrene mine og mine to søstre med familier bor i samme kommune. Ingen av oss bor mer enn fire km fra hverandre 0 Siter
serenity777 Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har "feiret" iallefall 10 nyttårsaftner helt alene. Så for meg er det bra att jeg feirer "bare" med familie nå for tiden. Skjønner ikke hva du depper for 0 Siter
Gjest depper Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Jeg har "feiret" iallefall 10 nyttårsaftner helt alene. Så for meg er det bra att jeg feirer "bare" med familie nå for tiden. Skjønner ikke hva du depper for Det er sant, og absolutt noe å ta til seg. Jeg kunnet vært helt alene 0 Siter
Hønemoren Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi feirer også med familien, men for tre år siden startet vi en ny tradisjon. Vi reiser både store og små: oss besteforeldre med barn, svigerbarn og barnebarn, (11 stk. totalt) på hotelltur. Det er et Quality resort hotell med bade og lekeland. En times kjøretur fra der vi bor, noe lenger for en av familiene. Vi koser oss i 2 døgn alle sammen og alle er gjester. Trodde kanskje det ville bli litt upersonlig med slik nyttårsfeiring, men det synes vi ikke det er. Alle storkoser seg. 0 Siter
trollemor;o) Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Invitèr noen hjem til deg du, det gjorde vi etter x antall slike nyttårsaftener... 0 Siter
Gjest depper Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Invitèr noen hjem til deg du, det gjorde vi etter x antall slike nyttårsaftener... Problemet er at jeg opplever at alle allerede har avtaler. Til slutt føler man seg litt mislykket, vera-venneløs, og tørr ikke spørre noen. 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi blir "bare" oss fire hjemme, det var vi i fjor også. Orker ikke fest og bråk, så da har vi det best alene. Tenkte å kose oss med pinnekjøtt, nintendo wii og brettspill, knuse pepperkakehus og brenne av litt fyrverkeri og stjerneskudd. -også trøste katten som pleier å ligge vettaskremt under en seng... 0 Siter
Kalevaala Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi feirer også hjemme. Barna, kjæresten og jeg. 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Jeg skal være hjemme sammen med min samboer, hans bror kommer innom en tur. Vi skal kose oss med pizza, rødvin og film, og helt ignorere at det er nyttårsaften frem til vi går ut og ser på rakettene naboene er så snille å skyte opp;-) 0 Siter
Axcia Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Jeg er syk (influensa, og er sytete, skulle tro jeg var mann), og skal derfor "ingenting". Dvs. jeg sa til eldstesønnen på 12 år "Jeg orker ingenting, gidder ikke engang å lage kalkun".. Han hevet ene øyenbrynet og sa "Seriøst... du _lager_ kalkun, mamma?!? Det er det beste jeg vet!" Hmmm... så nå står kalkunen på benken. Det er ikke mye jobb å lage heller, da. Og vips så kommer det to gjester. Eller... jeg tror det kommer enda en. Vi har noen som alltid melder seg frivillig når jeg lager mat, så jeg får ta det som et kompliment Men noen fest og feiring blir det neppe. 0 Siter
Gjest annlovinda Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 I år blir det feiring med sambo og sønnen vår. I tillegg kommer søsteren til sambo og hennes sønn. Så hos oss blir det stille og rolig, og det er jeg glad for nå i år. De siste 4-5 årene har vi feiret sammen 1 eller 2 vennepar med deres barn. 0 Siter
Lillemus Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Med mindre det skulle dukke opp en invitasjon så blir det bare oss fire på nyttårsaften. Helt greit for meg. ) 0 Siter
Gjest familie på tre Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi pleier alltid å være bare oss på nyttårsaften, har ingen tradisjon for noen stor fest. Koker oss med god mat - vanligvis finnebiff - og tenker over året som har gått. Vi ser på fyrverkeriet, men sender aldri opp selv (jeg syns privat fyrverkeri er en uting). 0 Siter
Gjest familie på tre Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Vi feirer også med familien, men for tre år siden startet vi en ny tradisjon. Vi reiser både store og små: oss besteforeldre med barn, svigerbarn og barnebarn, (11 stk. totalt) på hotelltur. Det er et Quality resort hotell med bade og lekeland. En times kjøretur fra der vi bor, noe lenger for en av familiene. Vi koser oss i 2 døgn alle sammen og alle er gjester. Trodde kanskje det ville bli litt upersonlig med slik nyttårsfeiring, men det synes vi ikke det er. Alle storkoser seg. Det hørtes koselig ut. Er det slik at de sender opp fyrverkeri, som "alle" barna blir med og ser på? Vi er veldig reservert med å være for nær fyrverkeri etter en ulykke for noen år siden, men vi ser gjerne på på avstand. 0 Siter
Anki Skrevet 29. desember 2012 Skrevet 29. desember 2012 Jeg skal være sammen med sønnen og mannen min. Vet ikkke om det kommer noen kamerater av sønnen min, men flere enn det blir det ikke i hvert fall, og det passer meg kjempefint i grunn. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.