Bella Dotte Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 2012 har vært et begivenhetsrikt år hvor har jeg brutt noen barrierer: Jeg har kjøpt leilighet, Jeg har fyrt med ved, Jeg har vært i Sør-Trøndelag og Nord-Norge; nord for polarsirkelen; lenger nord enn Sverige og like langt nord som Kautokeino og Karasjok, Jeg har hatt besøk av min kjekke psykolog og vi har spist sammen og sittet i min sofa og sett på Youtube, Jeg har brevvekslet med en terrorist, Jeg har hatt overnattingsbesøk i flere dager i strekk, Jeg har fått en ny diagnose, ADHD, og prøvd sentralstimulerende, Jeg har fått nytt telefonnummer fra ny og for meg til da ukjent operatør, hemmelig, som moren min ikke vet om, og forlatt/overgitt det gamle, Jeg har klint med en mann som er mye yngre enn meg, Jeg har kjørt noen nye strekninger med tog, Jeg har flydd med småfly fra småflyplass, Jeg har vært ombord på Hurtigruta, Jeg har kjørt veterantrikk, vært på Stortinget, kjørt med glassheisen i Oslo Plaza, Jeg har snakket i mikrofon, Jeg har kvittet meg med TVen, Jeg er kvitt sosialangsten. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronsommerfugl Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg likte den oppsumeringen! Vet ikke om min vil bli like intressant men skal forsøke etterpå. Synes det er viktig å tenke over hvordan året har vært, et år er ikke forgjeves, høres ut som du har oppnådd mye! Fikk du besøk av din kjekke psykolog også du, jeg vil også ha besøk av min kjekke psykolog, hehe. :-) Jeg håper 2013 blir like innholdsrikt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronsommerfugl Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Kan jeg spørre hvorfor du kvittet deg med tv-en og hvordan det har forandret livet ditt? Jeg har ofte tenkt å hive tv-en selv fordi jeg opplever at den bestemmer over meg, og stjeler min tid. Det er altfor lett å bli sittende å glo på all dritt. Men siste to-tre måneder har den kun vært på når jeg har barn her og da begrenset til barnetv. Får jo mye mer tid da, men går man glipp av noe? Tenker å velge ut noen programmer for 2013 og kun se disse, men kreves disiplin. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427969 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mussa Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Oj, for en fin oppsummering Det var skikkelig koselig å lese, hørtes ut som en film og jeg så for meg alt inni hodet mitt. Jeg lurer veldig på det med psykologen jeg, hvordan skjedde det? Det hørtes veldig koselig ut Er bare LITT nysgjerrig da, hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427973 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Kan jeg spørre hvorfor du kvittet deg med tv-en og hvordan det har forandret livet ditt? Jeg har ofte tenkt å hive tv-en selv fordi jeg opplever at den bestemmer over meg, og stjeler min tid. Det er altfor lett å bli sittende å glo på all dritt. Men siste to-tre måneder har den kun vært på når jeg har barn her og da begrenset til barnetv. Får jo mye mer tid da, men går man glipp av noe? Tenker å velge ut noen programmer for 2013 og kun se disse, men kreves disiplin. Jeg var drittlei av å betale lisens, blant annet fordi jeg hadde hatt vanskeligheter med signalene i et par år, og TVen gikk faktisk i stykker noen måneder før jeg skulle flytte - jeg tenkte da automatisk at nå må jeg ha ny TV!, men det hadde skjedd mye på den fronten siden sist og jeg klarte ikke finne ut av hvilken type jeg nå skulle ha. Jeg hadde dessuten lenge irritert meg over hvor mye tid som gikk med til kanalslalåm og hvor få programmer jeg faktisk så på. De fleste programmene syntes jeg var kjedelige, dumme og fordummende, jeg følte meg mer og mer frustrert, og mindre opplyst etter enn før jeg hadde sett det. Jeg hadde tidligere i perioder laget meg mitt eget "programblad", men det er jo sånn at når det først er noe å se på på en kanal, er det noe på et par til samtidig, og det blir umulig å velge. Jeg kunne ha skaffet en opptaksboks, men det var for mye å sette seg inn i der også, og jeg har ikke engang ork nok til å se en hel film ferdig i ett strekk, jeg låner filmer på biblioteket men jeg rekker ofte ikke å se dem før de må leveres (etter en, to eller tre uker). Tiden som da blir frigitt, har nok i hovedsak blitt brukt på data og dagdrømming, men jeg har jo i det siste året vært med på en god del seminarer, konferanser og foredrag, så det kan hende TV-friheten har bidratt til det? Jeg opplever nå at folk rundt meg har en del referanser som jeg ikke har, men det er ikke viktig i den store sammenhengen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronsommerfugl Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg var drittlei av å betale lisens, blant annet fordi jeg hadde hatt vanskeligheter med signalene i et par år, og TVen gikk faktisk i stykker noen måneder før jeg skulle flytte - jeg tenkte da automatisk at nå må jeg ha ny TV!, men det hadde skjedd mye på den fronten siden sist og jeg klarte ikke finne ut av hvilken type jeg nå skulle ha. Jeg hadde dessuten lenge irritert meg over hvor mye tid som gikk med til kanalslalåm og hvor få programmer jeg faktisk så på. De fleste programmene syntes jeg var kjedelige, dumme og fordummende, jeg følte meg mer og mer frustrert, og mindre opplyst etter enn før jeg hadde sett det. Jeg hadde tidligere i perioder laget meg mitt eget "programblad", men det er jo sånn at når det først er noe å se på på en kanal, er det noe på et par til samtidig, og det blir umulig å velge. Jeg kunne ha skaffet en opptaksboks, men det var for mye å sette seg inn i der også, og jeg har ikke engang ork nok til å se en hel film ferdig i ett strekk, jeg låner filmer på biblioteket men jeg rekker ofte ikke å se dem før de må leveres (etter en, to eller tre uker). Tiden som da blir frigitt, har nok i hovedsak blitt brukt på data og dagdrømming, men jeg har jo i det siste året vært med på en god del seminarer, konferanser og foredrag, så det kan hende TV-friheten har bidratt til det? Jeg opplever nå at folk rundt meg har en del referanser som jeg ikke har, men det er ikke viktig i den store sammenhengen. Skjønner hva du mener og tenker på deg selv. Har kanskje tenkt å se halvbroren, hver gang vi møtes og muligens gullrekka på fredager, evt noe dokumentarer om det kommer noe intressant. Så gjelder deg å være god på å planlegge og å slå av i tide, for som du sier så kan det meste som sendes virke fordummende. Det synes jeg er lite å betale for. Skal jeg virkelig betale en hel lisens for å se Jon Almås på fredagskvelden...hm:-) Kan jeg hive get-boksen og så melde fra at jeg ikke skal betale lisens, eller må jeg også hive tv-en? tenker å se film på den iblandt kanskje... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427977 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronsommerfugl Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Jeg var drittlei av å betale lisens, blant annet fordi jeg hadde hatt vanskeligheter med signalene i et par år, og TVen gikk faktisk i stykker noen måneder før jeg skulle flytte - jeg tenkte da automatisk at nå må jeg ha ny TV!, men det hadde skjedd mye på den fronten siden sist og jeg klarte ikke finne ut av hvilken type jeg nå skulle ha. Jeg hadde dessuten lenge irritert meg over hvor mye tid som gikk med til kanalslalåm og hvor få programmer jeg faktisk så på. De fleste programmene syntes jeg var kjedelige, dumme og fordummende, jeg følte meg mer og mer frustrert, og mindre opplyst etter enn før jeg hadde sett det. Jeg hadde tidligere i perioder laget meg mitt eget "programblad", men det er jo sånn at når det først er noe å se på på en kanal, er det noe på et par til samtidig, og det blir umulig å velge. Jeg kunne ha skaffet en opptaksboks, men det var for mye å sette seg inn i der også, og jeg har ikke engang ork nok til å se en hel film ferdig i ett strekk, jeg låner filmer på biblioteket men jeg rekker ofte ikke å se dem før de må leveres (etter en, to eller tre uker). Tiden som da blir frigitt, har nok i hovedsak blitt brukt på data og dagdrømming, men jeg har jo i det siste året vært med på en god del seminarer, konferanser og foredrag, så det kan hende TV-friheten har bidratt til det? Jeg opplever nå at folk rundt meg har en del referanser som jeg ikke har, men det er ikke viktig i den store sammenhengen. eh, tenker på de_t_ skulle stå 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427978 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Skjønner hva du mener og tenker på deg selv. Har kanskje tenkt å se halvbroren, hver gang vi møtes og muligens gullrekka på fredager, evt noe dokumentarer om det kommer noe intressant. Så gjelder deg å være god på å planlegge og å slå av i tide, for som du sier så kan det meste som sendes virke fordummende. Det synes jeg er lite å betale for. Skal jeg virkelig betale en hel lisens for å se Jon Almås på fredagskvelden...hm:-) Kan jeg hive get-boksen og så melde fra at jeg ikke skal betale lisens, eller må jeg også hive tv-en? tenker å se film på den iblandt kanskje... De lisensreglene er litt snedige - bare for innvidde, så å si, men de har en slags innful logikk. Du betaler for å bruke TV'en. Om du bruker den til å se sendinger eller DVD-filmer eller spille spill, er revnende likegyldig. Også om du bruker den en gang i året eller om den står på bestandig. Også om du har 1000 kanaler og perfekte forhold, eller om du ikke får inn en eneste kanal. Uansett om det er nyeste toppmodell med masse finesser eller om den er så sliten at du får vondt i øynene av å se på den. Selv om du ikke eier TVen, men bare låner, skal du betale lisens om du har egen husstand og disponerer TV. Om barna har hvert sitt TV på rommet, er det likevel én lisens, du betaler det samme for ett apparat, som for ti. Du trenger i prinsippet ikke hive TV'en, bare ikke bruk den og meld ifra til NRK om dette innen ny termin begynner (1 mnd før regningen forfaller), så er det i orden. Du kan skrive en mail. NRKs kanaler er gratis tilgjengelige på nett-TV. De fleste nye PCer har en DVD-spiller. Get osv melder ikke fra til NRK om at du er kunde hos dem, men brunevareforretningene vil ha et navn å sette på TVer, og dette går rett til NRK. Kontrollørene har ikke rett til å ta seg inn i din bolig om du ikke tillater det, og du kan selvfølgelig lyve og bruke den selv om du sier at du ikke bruker den, men det er ikke sikkert at det er nødvendig. Jeg foretrekker selv å være så sannferdig som mulig, selv når det gjelder slike tulleting som NRK-lisensen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3427988 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Oj, for en fin oppsummering Det var skikkelig koselig å lese, hørtes ut som en film og jeg så for meg alt inni hodet mitt. Jeg lurer veldig på det med psykologen jeg, hvordan skjedde det? Det hørtes veldig koselig ut Er bare LITT nysgjerrig da, hehe Takk for pene ord! Det må jo ha vært et ganske fint år også, heldige meg. Psykologens faste klientell er av en type som i hovedsak mottar hjemmebesøk; jeg er mobil og "trenger" det ikke, men jeg fikk lyst til å prøve hvordan det ville være (selv om det virket kjempeskummelt), og han var veldig positiv til det. Det tok et halvt år før det ble noe av (jeg fikk kalde føtter og turte ikke), men så "hoppet vi i det"; nå har han vært her fire ganger, og neste gang blir på Valentinsdagen (pussig nok). Han er veldig søt og smart og snill og morsom, så det er virkelig utrolig koselig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428002 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mussa Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Takk for pene ord! Det må jo ha vært et ganske fint år også, heldige meg. Psykologens faste klientell er av en type som i hovedsak mottar hjemmebesøk; jeg er mobil og "trenger" det ikke, men jeg fikk lyst til å prøve hvordan det ville være (selv om det virket kjempeskummelt), og han var veldig positiv til det. Det tok et halvt år før det ble noe av (jeg fikk kalde føtter og turte ikke), men så "hoppet vi i det"; nå har han vært her fire ganger, og neste gang blir på Valentinsdagen (pussig nok). Han er veldig søt og smart og snill og morsom, så det er virkelig utrolig koselig. Åh, jeg ble så glad av lese det du skrev Det var så fint Det er skikkelig psyko føler jeg, men når man treffer en behandler man har kjemi med, så er det veldig hyggelig. Selv om jeg vet at de får betalt for det osv osv, bla bla. Men man blir jo liksom litt glad i dem... de er jo ofte den eneste eller en av veldig få som har sett "hele" oss på godt og vondt... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428004 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mussa Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 De lisensreglene er litt snedige - bare for innvidde, så å si, men de har en slags innful logikk. Du betaler for å bruke TV'en. Om du bruker den til å se sendinger eller DVD-filmer eller spille spill, er revnende likegyldig. Også om du bruker den en gang i året eller om den står på bestandig. Også om du har 1000 kanaler og perfekte forhold, eller om du ikke får inn en eneste kanal. Uansett om det er nyeste toppmodell med masse finesser eller om den er så sliten at du får vondt i øynene av å se på den. Selv om du ikke eier TVen, men bare låner, skal du betale lisens om du har egen husstand og disponerer TV. Om barna har hvert sitt TV på rommet, er det likevel én lisens, du betaler det samme for ett apparat, som for ti. Du trenger i prinsippet ikke hive TV'en, bare ikke bruk den og meld ifra til NRK om dette innen ny termin begynner (1 mnd før regningen forfaller), så er det i orden. Du kan skrive en mail. NRKs kanaler er gratis tilgjengelige på nett-TV. De fleste nye PCer har en DVD-spiller. Get osv melder ikke fra til NRK om at du er kunde hos dem, men brunevareforretningene vil ha et navn å sette på TVer, og dette går rett til NRK. Kontrollørene har ikke rett til å ta seg inn i din bolig om du ikke tillater det, og du kan selvfølgelig lyve og bruke den selv om du sier at du ikke bruker den, men det er ikke sikkert at det er nødvendig. Jeg foretrekker selv å være så sannferdig som mulig, selv når det gjelder slike tulleting som NRK-lisensen. Herrejemini , det var for spesielt innvidde kan du si ja... Liker tanken på å ikke ha tv. Jeg så mye på tv før, men i det siste har jeg funnet meg en ny "kosekrok" hvor det ikke er tv. Sitter jo på pcen hele tiden da, men det gjorde jeg med tv også Du skrev at man mister noen referanser. Gjør man egentlig det... eller man gjør jo det, men ikke i så stor grad som man kanskje skulle tro. ofte så synes jeg at andre ser jo ikke på de samme programmene som meg uansett. .. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428005 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Herrejemini , det var for spesielt innvidde kan du si ja... Liker tanken på å ikke ha tv. Jeg så mye på tv før, men i det siste har jeg funnet meg en ny "kosekrok" hvor det ikke er tv. Sitter jo på pcen hele tiden da, men det gjorde jeg med tv også Du skrev at man mister noen referanser. Gjør man egentlig det... eller man gjør jo det, men ikke i så stor grad som man kanskje skulle tro. ofte så synes jeg at andre ser jo ikke på de samme programmene som meg uansett. .. Det er en avveining man må gjøre, men for meg var det en lett avveining :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Åh, jeg ble så glad av lese det du skrev Det var så fint Det er skikkelig psyko føler jeg, men når man treffer en behandler man har kjemi med, så er det veldig hyggelig. Selv om jeg vet at de får betalt for det osv osv, bla bla. Men man blir jo liksom litt glad i dem... de er jo ofte den eneste eller en av veldig få som har sett "hele" oss på godt og vondt... De flinkeste får deg til å bli så trygg at du ikke bare klarer, men lengter etter, å dele dine innerste tanker med dem. Det skal noe til å ikke bli glad i sånne mennesker. Jeg vet han er på jobb når han prater med meg, men det kjennes absolutt ikke sånn ut. Samtidig gjør det det, for alt dreier seg jo om meg, eller hva jeg ønsker å snakke om. Ofte vil jeg snakke om ham, og da gjør vi det :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest prust Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Så mye du har opplevd - og så mange ting du har klart :-) Ønsker deg et godt nytt år! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Så mye du har opplevd - og så mange ting du har klart :-) Ønsker deg et godt nytt år! Takk! Godt nytt år du også - og takk for det gamle! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428074 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronsommerfugl Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 De lisensreglene er litt snedige - bare for innvidde, så å si, men de har en slags innful logikk. Du betaler for å bruke TV'en. Om du bruker den til å se sendinger eller DVD-filmer eller spille spill, er revnende likegyldig. Også om du bruker den en gang i året eller om den står på bestandig. Også om du har 1000 kanaler og perfekte forhold, eller om du ikke får inn en eneste kanal. Uansett om det er nyeste toppmodell med masse finesser eller om den er så sliten at du får vondt i øynene av å se på den. Selv om du ikke eier TVen, men bare låner, skal du betale lisens om du har egen husstand og disponerer TV. Om barna har hvert sitt TV på rommet, er det likevel én lisens, du betaler det samme for ett apparat, som for ti. Du trenger i prinsippet ikke hive TV'en, bare ikke bruk den og meld ifra til NRK om dette innen ny termin begynner (1 mnd før regningen forfaller), så er det i orden. Du kan skrive en mail. NRKs kanaler er gratis tilgjengelige på nett-TV. De fleste nye PCer har en DVD-spiller. Get osv melder ikke fra til NRK om at du er kunde hos dem, men brunevareforretningene vil ha et navn å sette på TVer, og dette går rett til NRK. Kontrollørene har ikke rett til å ta seg inn i din bolig om du ikke tillater det, og du kan selvfølgelig lyve og bruke den selv om du sier at du ikke bruker den, men det er ikke sikkert at det er nødvendig. Jeg foretrekker selv å være så sannferdig som mulig, selv når det gjelder slike tulleting som NRK-lisensen. Virkelig? Lisensen baserer seg på at tv-eiere er ærlige mennesker, men antar at alle som har tv bruker den... Jeg hadde en kontrollør innom her i fjor, og da hadde jeg visst ikke betalt fordi jeg hadde betalt regningen som sto i eksens navn og den fulgte visstnok etter han ut av huset i det han flyttet ut. Jaja, jeg slapp unna men ble dobbel regning for meg da siden jeg sponset tv-tittingen til eksen. Så altså, jeg kan sende en mail til dem og si fra at jeg lover å ikke trykke inn på-knappen på tv-en så de trenger ikke sende meg regning? Merkelig system. Må vurdere om en halvtime med Jon Almås er verdt de penga da altså...:-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428122 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sitronsommerfugl Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Herrejemini , det var for spesielt innvidde kan du si ja... Liker tanken på å ikke ha tv. Jeg så mye på tv før, men i det siste har jeg funnet meg en ny "kosekrok" hvor det ikke er tv. Sitter jo på pcen hele tiden da, men det gjorde jeg med tv også Du skrev at man mister noen referanser. Gjør man egentlig det... eller man gjør jo det, men ikke i så stor grad som man kanskje skulle tro. ofte så synes jeg at andre ser jo ikke på de samme programmene som meg uansett. .. Jeg tenkte litt på det med referanser...Hvis man ikke ser på de programmene som "alle" ser på så er man allerede havnet litt utenfor her, så da er ikke det skrittet så stort. Om jeg har sittet oppe til klokka ett om natta fordi det er da nrk2 sender et program om impresjonister så er sjansen minimal for å treffe noen som har sett det samme! Nyttårsforsett for 2013, se Jon Almås i mindre format (pc) og å lese Halvbroren i stedet for å se serien på tv..... Uansett om du bruker mye tid på pc, så synes jeg det er mye bedre enn den passive tv-tittingen. Du må aktivt velge ut hva du vil se på pc, dermed er det du som styrer ditt liv. Med tv-en blir det fort sånn at man blir passiv og at tv-programmene styrer kvelden. Mulig lettere om man har opptaksfunksjon og når det blir sånn at du kan velge hva du ser når men...fort gjort å bli i sofaen og zappe. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Virkelig? Lisensen baserer seg på at tv-eiere er ærlige mennesker, men antar at alle som har tv bruker den... Jeg hadde en kontrollør innom her i fjor, og da hadde jeg visst ikke betalt fordi jeg hadde betalt regningen som sto i eksens navn og den fulgte visstnok etter han ut av huset i det han flyttet ut. Jaja, jeg slapp unna men ble dobbel regning for meg da siden jeg sponset tv-tittingen til eksen. Så altså, jeg kan sende en mail til dem og si fra at jeg lover å ikke trykke inn på-knappen på tv-en så de trenger ikke sende meg regning? Merkelig system. Må vurdere om en halvtime med Jon Almås er verdt de penga da altså...:-) Jepp, du må bare holde dem oppdatert, og du må betale så lenge du har - og bruker. Det er ikke så lett å forstå, og det tjener de masse penger på. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428145 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Jeg tenkte litt på det med referanser...Hvis man ikke ser på de programmene som "alle" ser på så er man allerede havnet litt utenfor her, så da er ikke det skrittet så stort. Om jeg har sittet oppe til klokka ett om natta fordi det er da nrk2 sender et program om impresjonister så er sjansen minimal for å treffe noen som har sett det samme! Nyttårsforsett for 2013, se Jon Almås i mindre format (pc) og å lese Halvbroren i stedet for å se serien på tv..... Uansett om du bruker mye tid på pc, så synes jeg det er mye bedre enn den passive tv-tittingen. Du må aktivt velge ut hva du vil se på pc, dermed er det du som styrer ditt liv. Med tv-en blir det fort sånn at man blir passiv og at tv-programmene styrer kvelden. Mulig lettere om man har opptaksfunksjon og når det blir sånn at du kan velge hva du ser når men...fort gjort å bli i sofaen og zappe. Helt enig, av to onder, er PCen det minste. Jeg bruker den jo til kommunikasjon! Sånn som nå! :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428147 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angustia Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 For et herlig år! Håper 2013 blir like grensesprengende :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/387040-et-rart-%C3%A5r/#findComment-3428148 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.