Gå til innhold

Et rart år

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenkte litt på det med referanser...Hvis man ikke ser på de programmene som "alle" ser på så er man allerede havnet litt utenfor her, så da er ikke det skrittet så stort.

Om jeg har sittet oppe til klokka ett om natta fordi det er da nrk2 sender et program om impresjonister så er sjansen minimal for å treffe noen som har sett det samme!

Nyttårsforsett for 2013, se Jon Almås i mindre format (pc) og å lese Halvbroren i stedet for å se serien på tv.....

Uansett om du bruker mye tid på pc, så synes jeg det er mye bedre enn den passive tv-tittingen. Du må aktivt velge ut hva du vil se på pc, dermed er det du som styrer ditt liv. Med tv-en blir det fort sånn at man blir passiv og at tv-programmene styrer kvelden. Mulig lettere om man har opptaksfunksjon og når det blir sånn at du kan velge hva du ser når men...fort gjort å bli i sofaen og zappe.

Jeg er også en av de raringene som ser sånne programmer som deg;)

Faktisk er mange av de programmene jeg liker på nrk, nytt på nytt, brille, en del dokumentarer osv. Og alt kan jo sees gratis på nettv:)

Enig i at man velger mer selv om man sitter på pcen. Men tven blir nok ikke hivd ut med det første, har en samboer som ikke kunne tenke seg det vet jeg. Men skal si det har vært godt å løsrive seg litt!

Er mye alene hjemme på formiddagen, og da har jeg slutta helt. Har faktisk funnet igjen litt glede i å høre på radio. Og da kan jeg jo få gjort mye annet samtidig! :) Føler meg så mye bedre etterpå.

Er m

sitronsommerfugl

Helt enig, av to onder, er PCen det minste. Jeg bruker den jo til kommunikasjon! Sånn som nå! :-)

Sånn apropo tv... Ser ut til at jeg blir tvunget til å ta et standpunkt nå, tven takker for seg! Er det et tegn? 2013 blir kanskje tv-fritt her og da... sparte Get-utgifter kan brukes til kino en gang i uka og spart lisens pluss utgift til ny tv....Ohoi det blir litt det! :-)

Sånn apropo tv... Ser ut til at jeg blir tvunget til å ta et standpunkt nå, tven takker for seg! Er det et tegn? 2013 blir kanskje tv-fritt her og da... sparte Get-utgifter kan brukes til kino en gang i uka og spart lisens pluss utgift til ny tv....Ohoi det blir litt det! :-)

Det skjedde selvfølgelig etter nyttår? Ja, det er jo typisk, da må du betale for inneværende termin (januar - juni).

Har du en privatavtale med Get? Der jeg har bodd hvor det har vært kabel, har det ikke vært mulig å si fra seg tjenestene deres, de leverte til hele gården, eller til ingen - nå betaler jeg for kabel-tv som jeg ikke bruker, men jeg får jo billig internett (Canal Digital).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...