Gå til innhold

Hvor klager man?

Anbefalte innlegg

Når veiene utenfor her er som en speilglatt bane og ingen traktor har tatt bort snø de siste 3 ukene og det verste nå er at ingenting er strødd på veiene rundt her hverken salt eller småsten/sand... Snakker om en veldig trafikkert vei hvor det nå ikke går ann å kjøre i det hele tatt. Her i Oslo. Før ble det strødd ved minste tegn til is eller snø, nå har ingenting blitt gjort i denne gaten i alle fall de siste 3 ukene! Lofthusveien i Oslo er bare helt tragisk. Skulle gå der nå via fots og det går ikke det en gang... er det virkelig bedre å spare på sanda og heller bruke penger på beinbrudd og skader er det billigere for kommunen?

Hvor kan man skrive eller ringe å klage når veiene ikke er trygge for fem øre? Noen må jo snart klage over hvor dårlig disse veiene her oppe er.. Jeg bare lurer på hvor jeg kan henvende meg? Hadde vært glad om noen visste hvor jeg ringer eller skriver til?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387047-hvor-klager-man/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan klage til Bymiljøetaten, (Du finner adressen på internett), men nå skal det være plussgrader i mange dager, så snøen i Oslo forsvinner forhåpentligvis raskt.

Med vennlig hilsen

Ja det har smeltet mye snø mange steder men her er det fryktelig mye snø og når det nå smelter snø så blir det gjort om til is.... den er så tykk i veien her den isen at det kommer til å ta evigheter før den smelter...

Takk for svar! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387047-hvor-klager-man/#findComment-3428034
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...