Gjest En dårlig periode Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 Jeg har begynt på wellbutrin retard 150 mg. Jeg fungerer greit i hverdagen, men er nysgjerrig på effekten av å øke dosen. Finnes det noen grunner til å la være? Jeg er selv "stor" og tenker det kanskje skulle tilsi økte doser, men i informasjonen står det at det kliniske studier ikke klarte å fastslå rett dosering. Hvis det ikke finnes noen grunner til å la være, tror jeg at jeg ber legen om 300 mg i stedet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 De fleste som bruker Wellbutrin i monoterapi, bruker 300 mg. Det kan du trygt forsøke. 0 Siter
Gjest En dårlig periode Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 De fleste som bruker Wellbutrin i monoterapi, bruker 300 mg. Det kan du trygt forsøke. Hvor lenge bør man gå på 150 mg før man øker til 300? Jeg setter forøvrig enormt stor pris på å ha et sted hvor man får kvalifiserte svar fort og gratis Gleder meg til å spørre om råd om nedtrapping om noen måneder 0 Siter
ethodeforan Skrevet 1. januar 2013 Skrevet 1. januar 2013 De fleste som bruker Wellbutrin i monoterapi, bruker 300 mg. Det kan du trygt forsøke. Som eneste behandlende medikament ? Eller som supplerende ved siden av annen medisin? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.