Gå til innhold

Kvinner: Er psykopaten stygg.....

Anbefalte innlegg

....eller pen? Ser at den utrolig støgge Danny Trejo altid spiller skurk.Mens Kris Kristofferson og Kirk Douglas kunne spille både skurk og helt blir folk som Trejo og andre med utseende mot seg stort sett altid brukt som skurk.

Etter Robocop la jeg skuespilleren Ronny Cox for hat,og jeg hater han enda 25 år etter.

Har de aller støggeste menn noen som helst sjarm for dere kvinner? Kan intelligens og styrke være nok?

Vurderer å omskape meg fra snill teddybjørn til motor-sykkelbande medlem à la Mark Boone jr.eller Ryan Hurst.

En Harley Fat Boy ville passet meg 100%.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/387066-kvinner-er-psykopaten-stygg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest varierer nok

Hva som er stygt og pent varierer egentlig fra person til person, smak og behag.

Modellpene menn liker jeg sjeldent, de er lite maskuline og nesten for "perfekte"...

Liker litt muskler, men de skal ikke være bodybuildere, og de skal ha litt kjøtt på kroppen og...

Alminnelige karer, passe sterke, ikke for høy eller lav og med et glimt i øyet og sjarmerende smil. Og det er det indre som teller aller mest da....

vil heller ha en snill fyr som jeg kan prate om alt med,

enn en superpen, rik fyr som er den drittsekken :(

Tror heller det finnes flere pene psykopater enn stygge, da stygge kanskje må jobbe mer med seg selv for å få sjans på damer, mens de pene er vant til å få alt i hendene.

sitronsommerfugl

På film har nok alltid psykopaten "skurkeutseendet" og mindre pen, men film er film. Helten er alltid den pene på film, i virkeligheten kan likegjerne psykopaten være pen.

Intelligens og styrke synes jeg er gode egenskaper hos en mann. Jeg liker menn som tar vare på kroppen sin, maskulin, og det er en fordel at han er kjekk!

Annonse

Hva som er stygt og pent varierer egentlig fra person til person, smak og behag.

Modellpene menn liker jeg sjeldent, de er lite maskuline og nesten for "perfekte"...

Liker litt muskler, men de skal ikke være bodybuildere, og de skal ha litt kjøtt på kroppen og...

Alminnelige karer, passe sterke, ikke for høy eller lav og med et glimt i øyet og sjarmerende smil. Og det er det indre som teller aller mest da....

vil heller ha en snill fyr som jeg kan prate om alt med,

enn en superpen, rik fyr som er den drittsekken :(

Tror heller det finnes flere pene psykopater enn stygge, da stygge kanskje må jobbe mer med seg selv for å få sjans på damer, mens de pene er vant til å få alt i hendene.

Men Jan Teigen er jo ikke akkurat noe fruktfat? Nå er han vel snart 60 og både gammel og stygg?

Samme med han blonde Paulsen i Vaselina.

Faren min var dobbeltgjengeren til Tor Erik Gunstrøm i Dizzie Tunes.Men litt mer alvorlig og med grå/rødt skjegg.Han døde i november 2004.

Gjest varierer nok

Men Jan Teigen er jo ikke akkurat noe fruktfat? Nå er han vel snart 60 og både gammel og stygg?

Samme med han blonde Paulsen i Vaselina.

Faren min var dobbeltgjengeren til Tor Erik Gunstrøm i Dizzie Tunes.Men litt mer alvorlig og med grå/rødt skjegg.Han døde i november 2004.

De har nok sin sjarm.

Det å ha et talent kan jo sjarmere noen... og glimt i øyet....

og ikke minst kjendisstatus - og kanskje penger...

Jeg har en venninne som var dønn forelsket i han støgge i vazelina da hun var fjortis

urk sier jeg bare hehhe, var fordi han minte om en indianerhøvding.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...