Gjest Blender Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 I går skrev jeg inn her at jeg ikke hadde tatt Imovane om kvelden Har slitt med Imovane avgengighet.. I natt tok jeg 11 mg.. :-( Føler meg svak som ikke klarte å motstå fristelsen.. Slet med vanskelige følelser og da var veien til pilleesken kort.. Føler meg mislykket.. VIL så gjerne slutte nå.. 0 Siter
frosken Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 ''Føler meg svak som ikke klarte å motstå fristelsen.. Slet med vanskelige følelser og da var veien til pilleesken kort.. Føler meg mislykket.. VIL så gjerne slutte nå..'' Hvorfor sørger du ikke for å kvitte deg med pillene? Nå? 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor har du imovane i huset når du skal slutte? 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 Hvorfor har du imovane i huset når du skal slutte? Det er kjæresten min sin medisin.. Jeg "låner.." 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 ''Føler meg svak som ikke klarte å motstå fristelsen.. Slet med vanskelige følelser og da var veien til pilleesken kort.. Føler meg mislykket.. VIL så gjerne slutte nå..'' Hvorfor sørger du ikke for å kvitte deg med pillene? Nå? Det er kjærsten min sin medisin, jeg "låner".. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 Det er kjæresten min sin medisin.. Jeg "låner.." Forsøk å se på det som et lite tilbakefall, og bestem deg for å ikke la det ødelegge for deg. bestem deg for å gjennomføre på nytt - i kveld/natt. Ikke gi opp 0 Siter
Gjest Blender Skrevet 30. desember 2012 Skrevet 30. desember 2012 Forsøk å se på det som et lite tilbakefall, og bestem deg for å ikke la det ødelegge for deg. bestem deg for å gjennomføre på nytt - i kveld/natt. Ikke gi opp Takk for oppmuntrende ord. :-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Det er kjæresten min sin medisin.. Jeg "låner.." Be samboeren din om å gjemme medisinen på et sted hvor du ikke finner den. Du må være bestemt om du skal greie dette. La det ikke være noe alternativ å ta imovane, gjør noe annet istedet. 0 Siter
Gjest germimate Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Takk for oppmuntrende ord. :-) Hvordan gikk det? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.