Gå til innhold

krise

Gjest desperat jente

Anbefalte innlegg

Gjest desperat jente
Skrevet

eg og typen min har vært i lag i 4år, men krangla en del alle dei årene pga eg har kort lunte, har prøvd meg på psykolog men føler ikke han var den rette for meg, typen er en veldig sta og egen gut,som ikke ser sine feil men at eg er feilen, vi forlovet oss på julaften og han sa ja. Når vi gikk inn til dei andre så sa han bare at nå fikk eg være snill ellers gikk han for godt, vi krangla igjen på torsdag den 27.12.12 pga av at eg ikke føler han inkludere meg i noe, og han bare sa ja til og kjøre taxi og eg fikk vite det etterpå, sånn har det alltid vært, så nå går han rundt og tenker om eg er værdt og bli sammen med igjen, vi har ikke slått opp er bare han som må tenke seg om hva han vil, for han liker ikke krangling og kjefting og skring og surmulete jente sier han, men er glad i meg forde, men eg takler ikke kun og se han 8 dager i mnd, pga han jobber vekke så mye i sin første jobb, og så er han så snill mot andre at han ikke kan si nei til dei når dei treng hjelp. hvordan kan eg klare og fikse dette? før alt er ødelagt av bagateller, for vi krangler ikke for at vi har det dårligt i forholde, da er noe med kommunikasjonsfeil og sånt. var derfor eg skulle søke hjelp hos psykolog, men han klare ikke se sine feil, han bare trur han kan klare og fikse da alene. vær så snill og hjelp meg, håper på svar. MVH desperat jente :(

Gjest germimate
Skrevet

Har dere diskutert om parterapi kan være noe for dere?

Det virker som han trenger litt tid alene og til å tenke?

Skrevet

''bare han som må tenke seg om hva han vil, for han liker ikke krangling og kjefting og skring og surmulete jente sier han,''

Skjønner han godt. Livet er altfor kort til å tilbringe det med slike personer.

Skaff deg hjelp om du ikke selv klarer å jobbe med det problemet du tydelig har.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...