Gjest koolia Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Hvor mye dyrere i såfall? Dobbel pris? 0 Siter
Nord og ned Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 ''Dobbel pris?'' Oslo taxi har 60% tillegg. 0 Siter
Gjest HHP58 Skrevet 31. desember 2012 Skrevet 31. desember 2012 Ikke dyrere enn en vanlig lørdag eller søndag natt,men det er mye mer fyll i drosjekøen.Hva om å bestille på forhånd? Hjemkjøring kl 01.00 eller 02.00? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 2. januar 2013 Skrevet 2. januar 2013 ''Dobbel pris?'' Oslo taxi har 60% tillegg. Oslo Taxi var mine reddende engler på nyttårsaften. Jeg bestilte bil hjemmefra på forhånd for jeg tenkte at det ville være stor pågang. Jeg fikk problemer pga det glatte føret - litt over halv tolv bestilte jeg drosje for å komme meg videre til sentrum, jeg fikk beskjed om at det ikke var noen ledige i nærheten, men drosjen kom likevel i løpet av to minutter så jeg rakk årsskiftet på Rådhusplassen med god margin. Jeg har TT-kort, og det var virkelig en god ting nå... den ene turen ville ha kommet på over 650 kroner... jeg betalte 35... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.